רכב איכותי – חווית נסיעה בטוחה

חוויית הנסיעה בכלי הרכב החשמליים והנוחים הינם בלי כל השוואה לכל דבר אחר שהכרנו עד היום. הם מעניקים לכל מי שזקוק לניוד באמצעותם, כמו באזורי תעשייה או במתחמי עבודה שונים במקומות ציבוריים שונים את האפשרות הקלה והיעילה של מעבר מקום למקום בכלי רכב קומפקטי, נעים ונוח.

כיום אנחנו מוצאים את כלי הרכב החשמלי בהרבה מאוד תחומים. יש לכלי הרכב החשמליים יתרונות רבים וברורים במיוחד כאשר מדובר בנסיעות קצרות עבור אנשים מבוגרים או כאלה המוגבלים בניידות, הרי שמדובר בהצלה של ממש. קיימים מגוון עצום של דגמים שונים בשוק המציע את הרכבים התפעוליים הפועלים האמצעות החשמל וקיימת חשיבות עליונה לרוחבם של הגלגלים כדי ליהנות מאחיזת כביש נוחה וכדי ליהנות מנסיעה איכותית וחווייתית, כדי להגיע אל היעדים אשר לשמם משתמשים בכלי הרכב התפעולי.

נכיר מעט מקרוב את הסוגים השונים של כלי הרכב התפעוליים המוצעים היום לכל צורך.

  • קלנועית – הקלנועית מזוהה כרכב לאנשים מבוגרים או לכאלה המוגבלים בניידות. ניתן להגדיר את הקלנועית כרכב נכים, כי המטרה שלה היא לסייע לאנשים הסובלים מקושי פיזי אם זה בעקבות הגיל ואם זה בגלל נכות קבועה. הקלנועית מסייעת להם להגיע ממקום למקום מבלי להזדקק לעזרה.
  • רכב חשמלי – הרכב החשמלי הוא בעצם מעין מכונית קטנה שמסוגל להכיל עד ארבעה נוסעים. כולל הנהג. הוא פועל כמובן באמצעות החשמל והוא מסוגל לנסוע במהירות נמוכה בשטחים עירוניים למרחקים קצרים. קיים גם הרכב החשמלי המתאים גם לנסיעה בדרכים שאינן סלולות ובתנאי שטח. כל מי שאינו זקוק לנסיעות ארוכות וקבועות, יכול ליהנות מכלי הרכב החשמלי.
  • רכב תפעולי – הרכב התפעולי משמש אף הוא אנשים הסובלים מנכות או מכל קושי אחר בניידות, כמו גם אנשים מבוגרים שמתקשים בהליכה מרובה. הרכב התפעולי מסייע להם להמשיך להיות עצמאיים ולהגיע לכל מקום אליו הם צריכים להגיע, ובקלות רבה. קיימים מבחר דגמים שונים של רכבים תפעוליים כאשר כל אחד יוכל לבחור לעצמו את המתאימה לו והמועדפת על פי צרכיו האישיים.
  • קלאב קאר – הקלאב קאר הוא גם כלי רכב חשמלי המתאים לאזורי תעשייה או לאנשים פרטיים שלא זקוקים לרכב אך כן צריכים תחליף כלשהו לרכב.
דילוג לתוכן