היכן ניתן להטעין רכבים חשמליים

רכב חשמלי, מונע על ידי חשמל הנוצר מבטרייה. לכן, כאשר נגמרת הבטרייה, יש להטעין את הרכב מחדש. כיצד מטעינים את הרכב? לא ניתן להטעין רכבים אלו משקעים חשמליים ביתיים. לשם כך, פותחו מכונות מיוחדות, המזרימות חשמל להטענת הרכב. ניתן לשכור עמדות אלו, או למצוא עמדות אלו בתחנות דלק בצמתים מרכזיים בארץ.

אם יש לך חנייה פרטית- מומלץ לשכור עמדת הטענה:

ניתן לשכור עמדות הטענה חשמלית לשימוש ביתי, במחירים סבירים למדי. התשלום מתבצע על בסיס שכירות חודשית. ניתן לחבר בקלות לעמדות אלו, כל סוג של רכב חשמלי. ניתן להציב בקלות עמדות אלו בחנייה הביתית, צמוד למקום החניה של המכונית. הזמן הטוב ביותר להטענה של הרכב בחנייה, הוא במהלך הלילה, או במהלך שעות הצהריים.

ניתן להטעין את הרכב בכל מקום:

עמדות ההטענה של רכב חשמלית, הינה עמדה אוניברסלית, המותאמת לכל סוגי הבטריות. לכן, בכל עמדה חשמלית, תוכל להטעין מכונית חשמלית הנראית כמו דגם חדש רגיל, רכב קלאב קאר פתוח, וכל סוג אחר של רכב תפעולי חשמלי. בדרך זו, תוכל להטעין את הרכב בכל תחנת דלק אליה תגיע ומצוידת בעמדת הטענה.

ניתן תמיד להחליף את סוללת הרכב:

דרך נהדרת להפעיל את המכונית במידה ואין לך בדרך עמדת הטענה, היא באמצעות החלפת סוללה. החברות המשכירות עמדת הטענה עבור רכב חשמלי, מספקות לרוב גם שירות של החלפת סוללה חינם מכל מקום. ישנם תחנות דלק ברחבי הארץ, הנותנות שירות של החלפת סוללה חשמלית ברכב. יבואניות הרכבים החשמליים,

כיצד מטעינים קלנועית?

למעשה, סוג הרכב החשמלי הראשון שהיה מוכר בארץ, הוא קלנועית. כדי שכלי תחבורה זה יפעל, על המצבר שלו להיות טען. בשונה מסוללה של רכב תפעולי או רכב קלאב קאר, טעינת החשמל בתוך המצבר, מתפרקת במהלך הזמן שחולף. לכן, אם המצבר היה ללא שימוש זמן רב, יהיה צורך תוך זמן קצר ביותר להטעין את המצבר מחדש. עלות הטענת מצבר קלנועית, הינה זולה ביותר. הטענת קלנועיות, פשוטה בהרבה יותר מהטענה של רכבים חשמליים אחרים.

 

דילוג לתוכן