רכב עם נגישות מלאה לתושבי קיבוצים ומושבים

בעבר היה רכב חשמלי נועד בעיקר עבור האנשים המבוגרים שלא היה להם קל לנוע ממקום למקום ברגל גם למרחקים קצרים. אמנם, ביישובים, מושבים וקיבוצים לעיתים גם המשפחות הצעירות צריכות לגמוע מרחקים לא מבוטלים מידי יום כדי להגיע לחדר אוכל, לבית כנסת, לגני הילדים ובתי הספר. כיום בעידן המאה ה-21 והכל הופך למהיר ונגיש, אין צורך להיסחב מידי יום בצורה מסורבל ולבזבז זמן רב כל כך בטיול רגלי בשמש או בגשם שלא מבחירה. זאת הסיבה שכלי רכב חשמלי הפכו להיות נפוצים כל כך ביישובים, קיבוצים ומושבים, גם במשפחות צעירות ובפרט.

רכב חשמלי לנגישות מלאה

בעוד רכב רגיל אינו יכול לנסוע על מדרכה בשום פנים ואופן, רכב חשמלי יכול לעיתים לנסוע גם על המדרכה, לכן, הנוחות שמאפשר רכב זה הינה גדולה מאוד, ומאפשר מקסימום הנאה וחסכון בזמן כאשר אנחנו רוצים להגיע ממקום למקום. כמו כן, את הרכב החשמלי אפשר להחנות בכל מקום.

רכב חשמלי חסכון

גם אם נניח שאפשר להסתדר עם רכב יד שניה זול יחסית בנסיעה ממקום למקום בתוך היישוב או הקיבוץ, הרי שאין ספק כי עלות של רכב ממונע בדלק היא עלות יקרה מאוד. יש לעשות טסט, ביטוח חובה ובדרך כלל גם ביטוח צד ג’, מעבר לכך הרכבים הישנים והזולים מצריכים טיפולים ותיקונים לעיתים קרובות מאוד, מה שמצריך מאתנו גם לשלם הון על הטיפולים וגם לבזבז זמן רב מאוד במוסך. כמו כן, עלויות הדלק גבוהות מאוד. עלות הדלק בישראל היא בין הגבוהות בעולם. וצריכת דלק של רכבי יד שניה ישנים הינה גבוהה מאוד. כך שבסופו של דבר על פי ממוצע כללי עלות של רכב יד שניה הינה בין 1500 ₪ ל 2500 ₪ מידי חודש! וזה בניגוד גמור לכלי רכב חשמלי, אותו קונים ישר מהמפעל ונהנים מאחריות, כמו גם נהנים מעלויות אחזקה נמוכות במיוחד, הנעת הרכב בחשמל עולה כמה מאוד בודדים בחודש, והטיפול והאחזקה של רכב חדש הינם זולים וללא הפתעות.

קנייה מהנה!

דילוג לתוכן