יוקרה ונוחות במעטפת יפיפייה!

לרכב תפעולי זה יכולת מופלאה להוביל עד 4 נוסעים בנוחות, בשקט ומהירות. הנעה אחורית חזקה ובלם אלקטרו מגנטי תורמים לנסיעה חלקה ויחד עם גג מעוצב נותנים ל-Ax מראה יוקרתי ומצודד. להוביל אורחים ברחבי המפעל או המלון? בדיוק בשביל זה בנו את ה-Ax!

מה שבטוח הוא שהרכב תפעולי הזה יסובב כמה ראשיים.

בעל מגרש גולף? בעל בית מלון? בעל אחוזת ענק? מתגורר בקיבוץ? בכפר? אם אתה מעוניין בכלי רכב קטן, קל ונוח, ונסיעות קצרות לצורך מעבר מנקודה לנקודה, אנחנו נעניק לך הפיתרון היעיל והנוח, במחיר שלא תאמין!

רכבי קלאב קאר הינם רכבים קטנים ופרקטים, העובדים על סוללה נטענת, ובכך למעשה מונעות ממך ומהעסק שלך זיהום אוויר מיותר. רכב חשמלי מיועד לנסיעות קצרות בתוך מגרשים גדולים, למשל מגרשי כדורגל או כדור סל או מגרש גולף, להסעת אורחים בבתי מלון או נוסעים בשדות תעופה, או במידה וכן יכול להיות יעיל במידה ואתה מתגורר בקיבוץ, מושב או כפר, המכולת רחוקה ממך אך אתה לא מעוניין להתניע את הרכב כל פעם בשביל שקית חלב…

רכב תפעולי דגם ax 2+2 שלנו יכול לתת לך המענה לכל אלו. סוללת הרכב יכולה להחזיק עד שש שעות ללא הטענה, ומהירותו מגיעה עד ל-35 ק”מ- מהירות המספיקה לשטחים גדולים. מדובר ברכב שקט בעל הטענה מהירה יחסית. ברכב חשמלי זה ארבע מקומות, כך שתוכל להסיע את עצמך יחד עם נוסעים נוספים, ובכך לחסוך זמן יקר.

למי מיועד רכב קלאב קאר?

אם אתה בעל מפעל גדול מימדים, ופס הייצור שלך איטי ונפגע בשל זמן הגעת העובדים ממקום אחד למשנהו ברחבי המפעל, רכב קלאב קאר מיועד בדיוק בשבילך.עובדי המפעל יוכלו באמצעותו להגיע במהירות ממקום למקום, לא להתעייף, וכך פס הייצור יהיה מהיר ופרקטי יותר.

אם אתה בעל בית מלון או מגרש גולף, רכב חשמלי וודאי הפתרון בשבילך, שכן מדובר לרוב בשטחי ענק, ולעיתים, בהליכה ארוכה על מנת להגיע למסלול. כידוע, לשחקני הגולף ציוד רב כבד, על כן, אם אתה מעוניין להעניק להם שירות מיטבי- רכב תפעולי שלנו הינו התשובה הטובה ביותר עבורך.

כמו כן, במידה ואתה מעוניין ליעיל הליכת נוסעי שדה התעופה, ולהעניק שירות מיטבי לכל המבקש, במיוחד אם מדובר באוכלוסיה מבוגרת או בעלת קשיים פיזיים המאתגרים ההליכה, רכב חשמלי הינו הפיתרון עבור כך. ניתן יהיה להסיעתם ממקום למקום, וכן להביאם לשער היעד שלהם בזמן לטיסה.

רכבי קלאב קאר הינם פרקטים לכל נסיעה קצרה שהיא, ובגלל שמדובר ברכב חשמלי, יכולים להיות פרקטיים בתוך מבנים, שכן אינם מזהמים או רועשים. כמו כן, אנחנו מבטיחים לכם את איכות המוצר, המחיר, נוחותו וכן שירות מקצועי, יעיל ונעים בכל עת!

דילוג לתוכן