חשוב על הבריאות שלך בעת רכישת רכב

כאשר אתה קונה רכב, כדאי לך לחשוב איזה סוג רכב יהיה בריא לך יותר. רכב חשמלי, בריא יותר מרכב רגיל. העשן הנפלט ממכונית רגילה, פולט עשן המזיק לבריאות, וגזים המזיקים לסביבה. אחד מהיתרונות הגדולים שיש לרכבים חשמליים, הוא שהם אינם פולטי עשן. כמו כן, כאשר אתה מטעין את הרכב במכשיר החשמלי להטענת הרכב, אינך צריך להריח את ריח הדלק, ועובדה זו תורמת יותר לבריאות שלך.

נסיעת ספורט ברכבי קלאב קאר:

נסיעה ספורטיבית ברכב קלאב קאר, הינה בריאה גם לגוף, וגם לנפש. ישנו מגוון גדול של רכבים חשמליים פתוחים, בהם ניתן לנסוע בהנאה מרובה בשבילי הקיבוצים והמושבים, ובכבישים סביבם. הנסיעה ברכבים אלו הינה איטית, ומהווה אתגר כאשר הכביש מתפתל. כיוון שכלי תחבורה אלו אינם פולטי חשמל, יכולים הנוסעים להנות מהאוויר הצח של הטבע, מבלי לשאוף עשן רעיל הנפלט מהאוטו.

ספורט הנסיעה באופנוע חשמלי:

ספורט הנסיעה באופנוע חשמלי, הינו למעשה פיתוח מתקדם של הנסיעה באופניים חשמליות. חברות המיצרות רכב חשמלי ורכב תפעולי, פיתוח בהדרגה את צורת האופניים החשמליות למשוכללות יותר, עד שפיתחו כלי תחבורה חשמלי, הדומה בצורתו ממש לאופנוע. אפשר כפעילות ספורטיבית, לנסוע באופנועים אלו סיבובים רבים ברחבי העיר והכפר, מבלי שהאופנוע יפלוט עשן מזיק.

מהפכת הקלנועיות לנכים:

רכב הקלנועית, מהווה מהפך המשפר בצורה משמעותית את חיי הנכה. אם עד לפני פיתוח הקלנועיות, הנכה נאלץ לנסוע לבדו בכיסא גלגלים, ולעיתים להיעזר באנשים אחרים שיובילו אותו, רכבי הקלנועיות מאפשרים לנכה לנוע לבדו ברחוב ממקום למקום. המנגנון החשמלי, מאפשר לכלי לנוע, מבלי שהנכה יצטרך להפעיל מאמץ פיזי כל שהוא. ישנם סוגים שונים ומשוכללים של כלי תחבורה אלו עבור הנכים.

רכבים אישיים מדליקים למי שקשה לו ללכת:

חוץ מרכב הקלנועית, ישנם סוגים שונים של רכב חשמלי אישי, המהווה תחליף להליכה רגלית. חלק מרכבים אלו, נראים כמו אופנוע סגור אישי קטן, או מזכירים רכב של תינוקות, אך המותאם למבוגר הרוצה לנסוע ברחוב. מהירות הנסיעה ברכב זו מוגבלת. לכן, כלי תחבורה אישיים אלו, מתאימים לכבדי הליכה שרוצים לנוע באופן עצמאי ברחוב, אך לא רוצים כסא גלגלים, אלא משהו בעיצוב יותר מיוחד.

 

דילוג לתוכן