רכב – מקרב מזון לרפת

הרכב שיאפשר לך לפעול ולגדול

רכב תפעולי הינו כלי רכב אשר מונע על חשמל. מדובר בכלי רכב אשר יכול להסיע מספר נוסעים או לשנע מטען. הוא שימושי ביותר למספר תחומים.

הרכב התפעולי הינו רכב העובד על חשמל. ככזה הוא איננו מיועד לנסיעות של מרחקים וקילומטרים ארוכים. הוא שימושי ביותר לאנשים המתקשים בהליכה, אבל בעיקר למקומות ועסקים אשר זקוקים לכלי רכב קל להפעלה, בעלות נמוכה יחסית. רכב שניתן לנסוע בו בסוגים שונים של משטחים, איננו פולט גזים רעילים והוא ידידותי לסביבה. רכב תפעולי יכול לספק מענה לצרכים שונים בבתי עסק ובמוסדות גדולים.

יתרונות הרכב התפעולי

רכישת רכב תפעולי לבית העסק שלך, תהיה ככל הנראה אחת הרכישות אשר תשדרג ותייעל את בית העסק שלך בצורה משמעותית מאד. היכולת לחסוך בזמן על ידי יכולת של העובדים להגיע למקומות שונים ברחבי בית העסק והיכולת להעביר ציוד במהירות ויעילות גדולה יותר תאפשר לעסק לעבוד בצורה משומנת ומהירה יותר. העובדים יתעייפו פחות ובנוסף לכך יהיו מהירים יותר.

גם האטרקציה התיירותית אשר יכולה להיות כלולה בעניין יכולה להוות מוקד משיכה לחברה המדוברת. רכב תפעולי משמש גם להסעת נוסעים או המבקרים. או במקרים בהם מדובר בצורך חיוני של המקום להעביר נוסעים ממקום למקום בכדי להגיע לאטרקציה הבאה או לשלב הבא של תהליך פרוצדוראלי, או אפילו במקרה שבו מדובר על היותו של הרכב התפעולי אטרקציה תיירותית בפני עצמה המציעה לנוסעים סיור ונסיעה קצרה ברחבי המפעל או האתר התיירותי.

איך קונים ומה מחפשים?

ישנם סוגים שונים של רכבים תפעוליים המותאמים לצרכים השונים של שימושי רכב זה. אצלנו בחברת גרין אקסטרים תוכלו למצוא מגוון רחב ומוביל של רכבים תפעוליים מהדגמים ומהאיכות הטובה ביותר. נציגנו בחברת גרין אקסטרים ישמחו לעזור ולייעץ לכם על מנת שתוכלו למצוא את הרכב התפעולי המתאים לכם ביותר. אתם מוזמנים לסייר באתר ולטעום מעט ממבחר הדגמים השונים המוצעים. נשמח אם תצרו אתנו קשר על מנת לעלות שלב ולרכוש את הרכב. סביר להניח שלא תבינו איך הסתדרתם עד כה בלעדיו.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

בטריה12V 4 יחידות 48V סה”כ
גודל:2000mm*1500mm*1300mm
גודל כללי :2500*1650*1450mm
משקל:540KG—-
קונטרולר אמריקאיתוצרת קרטיס דגם 1268 400AH
צמיגים 22*10צמיגי שטח עם חישוק מגנזיום
מידות ארגז3*1.4 מ”ר
זמן טעינה8-10hour
הספק מנו 1000w+800w
משך זמן פעולה: 2-3hours
רוחב מברשות:50cm
רוחב לוח קדמי לדחיסה:1200mm
תפקיד:לדחוף את השאריות לערוץ ההאכלה ונקי עם המברשת .
זמן הטענה: 8-10hours
מרחק: 60- 80km
מנוע: Made in china
מותג בקרה: Made in china

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן