דגם Vortex R3S ברמה גבוה

קלאב קאר, הוא רכב חשמלי שמיועד לנסיעה במקומות סגורים או בשטחים פתוחים של מוסד כלשהו. הקלאב קאר מאפשר נסיעה בשטח מבלי לסכן הולכי רגל או עובדים הנעים במרחב.
יתרונותיו של הקלאב קאר הם רבים. בעיקר מאפשר הקלאב קאר ניצול מקסימאלי של זמן העבודה לצורך ביצוע עבודה ומשימות ללא צורך בהשקעת זמן ומאמץ במעברים ממקום למקום. הקלאב קאר מאפשר גם העברת ציוד ואביזרים ממקום למקום בקלות, ללא שימוש בכלי רכב רגילים שפוגעים באווירה ובבטיחות המקומית
חברת גרין אקסטרים, היא רשת חנויות שלה סניפים רבים בכל רחבי הארץ. החנויות מציעות למכירה כלי רכב ממונעים מסוגים שונים. החברה הפועלת מתוך אידיאל של איכות ומצוינות, מאפשרת קניה אמינה ובטוחה רכבי קלאב קאר מסוגים שונים. בכל אחת מחנויות הרשת יש מבחר גדול ל רכבי קלאב קאר.
מה זה בעצם קלאב קאר?
קלאב קאר הוא רכב ממונע קטן, המגיע בגדלים משתנים. הנסיעה בקלאב קאר פשוטה ואינה דורשת אנרגיה הנדרשת בנסיעה על רכב רגיל. רכבי הקלאב קאר מיועדים לנסיעה למרחקים קצרים בשטחים פתוחים או במרחבים סגורים אך מרווחים. כמו כן, רכבי קלאב קאר אינם מצרכים רישום או רישיון כלשהו. רכבי קלאב קאר מגיעים למהירות נסיעה של 34-45 קמ”ש.
בחנויות גרין אקסטרים תוכלו למצוא רכבי קלאב קאר במבחר גדול, בסגנונות שונים המיועדים למטרות שונות.
למה צריך לשים לב כשקונים קלאב קאר?

• גודל- חשוב לבחור ברכב המתאים לשטח בו אתם פועלים. רכב רחב מתאים לתנועב בשטח או בשבילים רחבים במקום פתוח אך לא יתאים לנסיעה בתוך בית חולים או מפעל כלשהו.
• נוחות- חשוב שהנהג ירגיש נוח בשעת הנסיעה. נסיעה לא נוחה מעייפת וגוזלת אנרגיה רבה
• איכות- בחרו רק קלאב קאר איכותי המיוצר על ידי יצרנים ידועים ומוכרים בתחום
• הגבלת שעות נסיעה- ישנם כלי רכב חשמליים מסוג קלאב קאר שיש להם הגבלת שימוש ואי אפשר לנסוע בהם שעות ארוכות ברצף
• משקל העמסה- אם הרכב מיועד גם להעברת ציוד ממקום למקום ולא רק לניידות, חשוב לוודא שהרכב מסוגל לעמוד במשקל ולהתאים את הקלאב קאר למשקל המטען שתרצו להעמיס עליו.

גרין אקסטרים, מציעה לכם להיכנס לאחת מחנויות הרשת ולהתרשם ממבחר גדול של רכבי קלאב קאר, מתוכם תוכלו לבחור את הכלי המתאים לכם ביותר. בגרין אקסטרים עובדים אנשי מקצוע שישמחו להקשיב לצרכים שלכם ולייעץ לכם על הקלאב קאר המתאים ביותר למפעל או למוסד שלכם.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

סוללה60V20AH 12V12Ahx5pcs
זמן טעינה6-8 שעות
גודל140cm * 75cm * 75cm
הכח מדורג800w
מהירות20 קמ”ש
הטווח נסיעה60 ק”מ בטעינה מלאה
המשקל107 ק“ג
הכושר העמסה200 ק“ג
צמיגים3.0-10 אינץ’
השיטת בלימהבלמי התוף

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן