דגם ax 2+2

קלאב קר של GREEN EXTREME. הפיתרון הטוב ביותר עבורכם!
רוצה להתחיל להתנייד בקלות? נמאס מהפקקים ברחבי העיר? רוצה לעשות את הסידורים שלך בנחת? קלאב קר של GREEN EXTREME.
מה הוא רכב הקלאב קר?
רכב הקלאב קר של GREEN EXTREME מיועד להתנהלות בכל מצב בו נדרש ניוד מהיר, כאשר הליכה רגלית תאט ההתנהלות ורכב יסרבל אותה. לקלאב קר לרוב שני מושבים, כשבחלק מהרכבים ארבעה מושבים. באמצעותו ניתן לשאת מסעות במשקלים כבדים משתנים, התלויים בגודל הקלאב קר.
למה המיועד הקלאב קר?
את הרכבים מסוג הקלאב קר ניתן למצוא במספר אתרים, כשפופולרי ביותר הוא מגרש הגולף, בו ניתן למצוא את שחקני הגולף מתניידים ברחבי המסלולים באמצעות רכב מסוג זה, המסייע להם להגיע למסלול במדשאות הענק של רחבת הגולף וכן לשאת את ציוד הגולף הכבד שנושאים.
כמו כן, ניתן להבחין ברכב הקלאב קר בשדות התעופה, כשהקלאב קר מסייע לאנשים שונים, לעיתים בעלי מוגבלות פיזית מסויימת, להגיע לשער היעד ממנו יוצאת טיסתם. נסיעה זו מאפשרת להם להגיע בזמן לטיסה מבלי להתעייף מהמרחבים העצומים לפעמים של שדות התעופה.
כמובן, את רכב הקלאב קר ניתן למצוא במפעלים השונים, כשמטרתם הינה שינוע של תוצרת כזו או אחרת ממקום אחד במפעל למשנהו, כאשר העזרות בקלאב קר מצמצמת זמני ייצור ובכך מעלה רווחיות המפעל, וכמו כן, מובילה לכך שעובדי המפעל יבצעו העבודה באופן יעיל ומהיר יותר, פחות יתעייפו ובכך גם תפוקתם תהיה גבוהה יותר. כמובן, מסייע רכב הקלאב קר פגיעה פונטציאלית בגבם של עובדי החברה, שטרם שימוש הקלאב קר נאלצו לשאת לעיתים המוצרים על גבם.
רכב הקלאב קר יכול כמובן לבוא לשימוש פרטי, לכל מי שבוחר להפסיק לשבת בכבישים בפקקים, ומעוניין לבצע סידוריו או ביקור אצל חבריו באופן נעים, ללא בזבוז זמן על חיפוש חניה, דלק או עצבים על הכביש. רכב הקלאב קר יכול לסייע לצמצם הזמנים ולסיים סידורים באופן יעיל ומהיר יותר.
ניתן להתרשם מהמגוון של רכבי הקלאב קר באתר של GREEN EXTREME, וכמובן ניתן להגיע פיזית לחנות, על מנת לבצע נסיעת מבחן בחלק מהסוגים המוצעים, על מנת למצוא הרכב המתאים לכם.
כמו כן, את כל הרכבים ניתן לשנות לנוחיות שלכם, כך שברשותכם לשנות כל דבר שיעלה על דעתכם, כמו גודל המושבים או ארגז הנסיעה, כיסוי מפני גשם, תוספת של מראות או דלתות, וכמובן, צבעו של רכב הקלאב קר.
 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

הזמן טעינה6 שעות
הסוללה36V 80AH
הבולמיםבלם אלקטרו-מגנטי
קדמי וגם אחורי
הגודל1200x960x1840 מ“מ
ההנעהכולל הנעה אחורית
המהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
המושביםעד 4 נוסעים
המנוע1200W 36V
המשקל360 ק“ג
הצמיג6.5-6×13

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן