דגם 2 מושבים RY-EZ

למעשה זהו הדגם בעל 2 המושבים של סדרת RY.

רכב תפעולי המיועד למגוון של שטחים ודרכים. זריז, מהיר וקל לתמרון. עם פנס יחיד מרכזי וקשתות התהפכות למקסימום בטיחות בשטח.

ה-EZ  יחסוך להם הרבה זמן ודלק ומבטיח נסיעה חלקה ושקטה בלי גזי פליטה וכתמים בחניה. ה-EZ  יעמוד בכל אתגר שתעמידו מולו בגאווה ומגיע במגוון תצורות ותוספות כיאה לרכב ממשפחת גרין אקסטרים.

רכב ירוק לכל נסיעה ולכל משימה!

רכב תפעולי עם ארגז: הפתרון לגרירה וסחיבה בעבודה

 

האם אתם צריכים להעביר משאות וסחורה ממקום למקום? אולי אתם עובדים במקום בו אתם חייבים להעביר לא משאות אלא אנשים, מבניין אחד לבניין השני. בין אם אתם חייבים להעביר אנשים ובין אם אתם חייבים להעביר חפצים, בין אם מדובר בתיקים של נוסעים ובין אם מדובר בגרירת חבילות, אתם זקוקים לרכב תפעולי עם ארגז.

 

למה שווה לקנות רכב תפעולי?

 

רכב תפעולי הוא רכב חשמלי שנטען עם מצבר, בגלל שהוא חשמלי הוא לא מזהם את האוויר ולא פוגע באיכות הסביבה. רכב תפעולי נקרא גם רכב חשמלי או “קלאב קאר”. למה “קלאב קאר”? המילה “קלאב” באנגלית היא מועדון. רכבים תפעוליים שימשו במשך הרבה מאד שנים במעודוני גולף, בהם המשתתפים חייבים ללכת הרבה והמשחק פרוס על פני שטח גדול. לכן תוך כדי המשחק, וכן מבניין המועדון לשטח הגולף, המשתתפים נסעו ברכבים תפעולים, שבהמשך נקראו על שם מעודון הגולף, וקיבלו את השמות, “גולפית”, או “קלאב קאר”.

 

רכב תפעולי זול בצורה משמעותית מרכב רגיל, ובגלל שהוא חשמלי, אתם כבר לא צריכים לשלם את המחירים המטפסים של פטרול בשביל לנסוע בו. רכב תפעולי הוא נוח, ויש בו את כל מה שצריך כדי שהנסיעה תהיה נוחה: מיזוג אוויר, חימום, גגון, ארגז מאחורה בשביל החפצים הקטנים והבינוניים שלכם, מושבים נוחים, מנוע חזק, ובדגמים מסויימים – אפילו חלונות ודלתות. רכב תפעולי כולל גם

 

רכב תפעולי עם ארגז

 

אצלינו בגרין אקסטרים אנחנו מציעים לכם רכב חשמלי עם ארגז. הארגז יכול לשמש אתכם בנסיעות בהן אתם מסיעים חומרים או חפצים קטנים, וכן יכול להכיל גם את התיקים האישיים שלכם או של הנוסעים אותם אתם מסיעים במשך יום העבודה. היתרון ברכב חשמלי עם ארגז הוא שאתם לא צריכים להחזיק כלום על הברכיים וגם לא לצופף את החפצים ליד הרגליים. כמו כן לא תמיד נוח לשים חפצים על המושב שלידכם, ולכן הארגז שמאחורי הרכב החשמלי שלנו הוא הפתרון המושלם.

אם אתם מעוניינים לרכוש קלאב קאר עם ארגז, תוכלו ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. אנשי הצוות בגרין אקסטרים מכירים את התחום של רכבים תפעוליים ומועניינים לעזור לכל לקוח למצוא את הרכב התפעולי המתאים לו. נשמח לשוחח איתכם ולענות על כל שאלה.

קונים רכב חשמלי? צרו איתנו קשר!

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

משקל סוללה170 ק“ג
סוללה48V / 8V 150AH*6
גודל1.67 מטר
מהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
מטען48V / 25AH
מרווח גחון12.7 ס“מ
מרחק בלימה<4 מטר
משקל500 ק“ג
צמיג10.5-12*23
רדיוס סיבוב3.65 מטר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן