דגם מתקדם chok – chok1

התקדמו לעידן החדש עם רכב תפעולי

רכב תפעולי הוא כלי רכב קטן המיוצר על ידי חברות ויצרנים שונים ברחבי העולם. בארץ משווקים רכבים תפעוליים בעיצובים שונים המותאמים לנסיעות קצרות בשטחים כמו: ישובים, קיבוצים, מפעלים, שטחי עבודה, פנימיות, חברות גדולות, או בתוך ישובים עירוניים. הרכב התפעולי עובד באמצעות מערכת הנעה חשמלית ומעניקה ערך מוסף של שמירה על איכות הסביבה ופתרון ניידות נוח.

מה הוא רכב תפעולי?

רכב תפעולי הוא ההגדרה הכללית לכלי רכב הממונע באמצעות מערכת הפעלה חשמלית. מערכת ההפעלה של רכב תפעולי מותקנת בפנים כלי הרכב ומאפשרת טעינה באמצעות חיבור לחשמל. לאחר סיום שעות הטעינה הרכב מוכן לנסיעה באמצעות אנרגיה חשמלית. ישנם סוגים שונים ורבים של רכב תפעולי, רכב תפעולי הוא קטן ומתאים לנסיעות קצרות של לא יותר מארבעה אנשים בהתאם לעיצוב ומבנה הרכב.

למי זה מתאים?

שימוש בכלי רכב תפעולי מתאים לרוב חתכי האוכלוסיה הבוגרת. על מנת לנהוג בכלי רכב תפעולי אין צורך ברישיון או הסמכה מיוחדת. מהירות הנסיעה של רכב תפעולי היא נמוכה ולא ניתן ליסוע בו בכבישים מהירים או בין עירוניים אלא רק בשטחים מתוחמים כמו עיר, ישוב, קיבוץ או שטח עבודה כמו מפעל, כפר נוער או כפר סטודנטים וכדומה. רכב תפעולי מתאים למבוגרים וצעירים כאחד ומאפשר פתרון נוח לנסיעות קצרות, סידורים, קניות בתוך העיר או ישוב המגורים שלכם.

הקפידו לבדוק את העיצובים השונים, הדגמים ואיכויות היצרן של רכב תפעולי לפני שאתם מצטרפים למהפכת התחבורה הגדולה

שמירה על איכות הסביבה

שימוש בכלי רכב תפעולי מעניק ערך מוסף חשוב לפתרון הניידות החשוב הזה והוא שמירה על איכות הסביבה. שימוש באנרגיה ירוקה לתפעול והנעת הרכב חוסך בשימוש בדלק ומונע פליטת חומרים כימיים מסוכנים לאוויר הגורמים לזיהום אוויר חמור במדינת ישראל. נסיעה בכלי רכב תפעולי מעניקה פתרון מהפכני חשוב בתחום שמירה על איכות הסביבה והשימוש באנרגיה ירוקה.

פתרון ניידות

כלי רכב תפעולי לא רק מעניק נוחות, חיסכון בעלויות ושמירה על איכות הסביבה הוא גם משמש פתרון ניידות מעולה לנכים, זקנים ובעלי מוגבלויות שאין באפשרותם לנהוג בכלי רכב רגיל. אנשים רבים סובלים ממוגבלויות פיזיות שמונעות מהם להתנייד באופן נוח, הדבר גורם

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

סוללה60V 120AH
בולמיםבלם דיסק קדמי ובנוסף גם אחורי
הבסיס1350 מ“מ
גודל1565*1166*1870 מ“מ
ההילוכיםגיר רציף
הנעהאחורית
הטווח נסיעהמעל ל 120 ק”מ בטעינה בודדת
מהירות מקסימלית35-45 קמ“ש
המושבים2 מושבים
מיזוג אווירAC\ חימום
מנוע60V
המשקל595 ק“ג
צמיגR12 145/70
התוספותמערכת שמע סטריאו, גג נפתח, חישוקי מגנזיום

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן