דגם משודרג 4 מושבים/ארגז* RY-HT

נסיעת שטח חייתית חשמלית!

עם מגן חזירים כלול, גחון גבוה וטווח נסיעה מדהים של 70 ק”מ, ה-RY-HT מהווה את התשובה החשמלית המושלמת לרכבי שטח אחרים. ארבעה מושבים נוחים, בלימת זעזועים, גג איכותי, סל קדמי לחפצים האישיים ומהירות נסיעה של כ-35 קמ”ש, הופכים את ה-RY לרכב תפעולי מושלם לשעות הפנאי בטבע הישראלי. ל-RY  מספר תצורות הניתנות להתאמה לצרכים שלכם. פרגנו לכם Club Car שטח אמיתי מלא אנרגיה ירוקה!

קלאב קאר: הרכב שיציל לכם (לא רק) את הסביבה

למה שווה לקנות קלאב קאר?

אנשים אוהבים את המוכר ונרתעים מהחדש ולא מנוסה. אך מה היה קורה אם היינו אומרים לכם שכבר במשך כמה עשורים יש רכב זול יותר, ידידותי יותר לסביבה, מהרכב שיש לכם, ונוח בדיוק כמוהו? די בטוח שלא הייתם אוהבים את הרעיון שיכולתם לקנות בזול ובסוף נתקעתם עם היקר. אבל בעצם, זה בדיוק מה שקרה לכם.

הרכב שלכם הוא גדול, מפואר, ויקר. כל שנה הוא מאבד קצת מהערך שלו….פשוט בגלל שהוא בדגם של השנה הקודמת, ללא קשר לשימוש בו. כל ביקור אצל המוסך הוא יקר. כל בדיקה בטיחותית, וגם הרישיון והביטוח, ובמיוחד הדלק – כל אלה עולים לכם הרבה מאד כסף.

והקלאב קאר נותן לכם פתרון לנסיעות, בלי לגנוב לכם את הכסף.

קלאב קאר הוא רכב קטן וחמוד, שמתאים לנסיעות במרחקים קצרים ובינוניים. הוא לא צריך דלק, כי הוא נטען מחשמל. והדגם לא מאבד את הערך רק מפני שעברה שנה. הערך של הקלאב קאר שלכם נקבע אך ורק לפי המצב של הקלאב קאר עצמו. תשמרו עליו היטב, והוא יהיה שווה גם בעוד עשר שנים.

הקלאב קאר לא מצריך בדיקה בטיחותית כל שנה, ואין צורך ברישיון. הקלאב קאר נוח, ממוזג, יפה, ואיכותי. ואפשר לנסוע בו בנוחות מירבית. תבואו לגרין אקסטרים לראות את דגמי הקלאב קאר שיש לנו. לא הייתם רוצים לראות את הכבישים מלאים ברכבי קלאב קאר במקום ברכבים הרגילים? קצב איטי יותר ובריא יותר, אנשים רגועים יותר ושלווים יותר. פחות תחרות, וקלאב קאר הוא ממש לא סמל סטטוס. ברור שעדיף לקנות קלאב קאר, ולעודד גם את כולם.

בגרין אקסטרים מלווים אתכם לאורך כל הדרך.

אנחנו יודעים שלא כל אחד יודע לתפעל ולתחזק קלאב קאר. ויותר מכך, אנחנו יודעים שיש לכם שאלות ושמגיע לכם לקבל תשובות. אנחנו יודעים שאתם רוצים רק את האיכות הגבוהה ביותר, ושירות הלקוחות הטוב ביותר. וזה מה שאנחנו מעוניינים להעניק לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם גרין אקסטרים, או לבוא לראות את דגמי הקלאב קאר שיש לנו. והשאר – עלינו. אל תחששו ואל תהססו. קלאב קאר הוא השקעה מעולה, להווה ולעתיד. ואם יש לכם צוות עובדים, שנעים בין בניין לבניין – כולם יגידו לכם תודה גדולה.

קלאב קאר קונים רק בגרין אקסטרים. צרו קשר היום.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

סוללה8V 170AHx6
הבולמיםבלם תוף
בסיס1670 מ“מ
הבקרבקר אלקטרוני בייצור אמריקאי
הגודל1800x1160x2430 מ“מ
הנעהבעל הנעה אחורית
הטווח נסיעה100 ק“מ
המהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
מושביםבעל 4 מושבים
המנוע48V – 4KW
המשקל290 ק“ג / המשקל ההעמסה: 360 ק“ג
צמיג8.5-8×18

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן