דגם ייחודי COHK H

חיפשתם רכב ללא דלק? מצאתם קלאב קאר

כל מה שרציתם לדעת בנושא קלאב קאר

מה הוא קלאב קאר, איך הוא פועל, ובשביל מי הוא טוב? האמת שכמו בכל דבר אחר, תקבלו תשובות שונות מאנשים שונים. אנחנו בגרין אקסטרים מאמינים שקלאב קאר הוא הרכב של העתיד. כמה שאנשים אוהבים את המכוניות של היום, ברגע שהם יגלו את הקסם של הקלאב קאר הם יקנו, יתאהבו ויעודדו את חבריהם לקנות.

קלאב קאר, או בשמו השני, רכב תפעולי, הוא רכב לכל דבר. יש חלונות ואפשר גם דלתות, יש מושב ויש הגה, ובדגמים מסויימים, יש גם ארגז מאחור. כמעט ואין תאונות דרכים, גם מפני שהקלאב קאר נוסע לאט יותר וגם בגלל שהאנשים מסביב נינוחים יותר. קלאב קאר לא אידיאלי לנסיעות ארוכות, אך בינינו, רוב מי שיש לו רכב נוסע בנסיעות קצרות בתוך העיר, ורק לעיתים רחוקות נוסע במשך יותר מחצי שעה או שעה. כדאי בהחלט לקנות קלאב קאר.

בגרין אקסטרים, מוכרים רק קלאב קאר איכותי

כמו בכל מוצר אחר, יש הרבה מקומות בהם אפשר לקנות קלאב קאר. ובעצם, הקלאב קאר בדרך כלל מיוצר ברמת איכות גבוהה. אך עם זאת, תמיד כדאי לקנות מגרין אקסטרים. אצלינו תקבלו שירות, איכות, והסברים על תפעול ותחזוק הקלאב קאר. ותאמינו או לא, יש אנשים שמסוגלים לזייף או לחדש קלאב קאר ולא יגלו לכם. ואצלינו – אין טריקים כאלה. רק מוצר חדש או מחודש, כפי רצונכם וכפי בקשתכם. כי תכל’ס, זה מה שמגיע לכם לקבל.

נסיעה בקלאב קאר מתאימה להרבה אנשים. וכן להרבה מקומות עבודה.

קלאב קאר יכול לסייע בעבודות בהן יש צורך להגיע מבניין לבניין, עם או בלי נוסעים או סחורה. הקלאב קאר מאפשר הגעה מהירה ומוגנת, וחוסך לכם זמן ואנרגיה חשובים כל כך. אפשר לקנות קלאב קאר עם מזגן, כשהמושבים נוחים בדיוק כמו ברכב רגיל. ואיך פועל המנוע של הקלאב קאר? על בסיס טעינה חשמלית. מטעינים את הקלאב קאר כמו שמטעינים מכונת תספורת. פשוט, קל, ולא מסובך.

נסיעה בקלאב קאר יכולה להתאים גם לקשישים, וגם לבני נוער. למעשה. גם ילדים, שלא יכולים לנהוג, יכולים לשבת ליד הנהג של הקלאב קאר. וכך הופכים גם את העבודה וגם את זמן המשפחה לחוויה מיוחדת ופרוייקט חשוב בנושא שמירה על איכות הסביבה.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

הכוח המדורג4kw
המתח הנקוב60V
הסוללה12V 150Ah
המתח טעינה (v)220/110
הסוג הילוכיםאוטומטי
המתח טעינה (v)220\150
גודל1598x1392x2882
הגלגל קדמי / אחורי (מ”מ)1125\1125
הבסיס גלגלים1900
המרווח גחון (מ”מ)140
מרווח גחון (מ”מ)140
המהירות המקסימאליתעד 30 קמ“ש
המשקל260 ק“ג
משקל המשא500 ק“ג
סוגי הבלמיםהידרואלי
סוג הגלגל האחורי145\70R15
סוג הגלגל הקדמי145\70R15

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן