דגם איכותי chok – chok1

כל מוסד ומפעל גדול , מודע לכך שהמרחב הגדול הוא יתרון עצום ומצד שני חיסרון גדול. היתרון במרחב גדול הוא ברור, לכל דבר יש מקום. כל הציוד והעובדים פועלים בתנאים נוחים ובמרחב אישי נינוח. החיסרון הוא בכך שהתנועה בין המקומות השונים הפזורים במרחב לוקחת זמן רב ומבזבזת משאבי אנרגיה רבים שלא לצורך. בעיקר אנשי תחזוקה שצריכים או טכנאים שצריכים להתנייע בין המבנים השונים עשויים להיתקל בקושי זה. בעיקר כאשר יש צורך לסחוב ציוד נוסף גדול או כבד. במקרים אלה צריך העובד להשקיע זמן רב ואנרגיה מיותרת בתנועה. זהו בזבוז אדיר של משאבים. בזמן בו העובד עובר ממקום למקום הוא יכול לבצע משימות נוספות ובכך לנצל את זמנו ביעילות. גם מפקחים ומנהלי עבודה יכולים לצאת נשכרים בשימוש בקלאב קאר בכך שינצלו את זמנם בפיקוח ועשייה משמעותית ולא בתנועה רגלית
חברת גרין אקסטרים, החברה הוותיקה לכלי רכב חשמליים, מציעה לכם מגוון עצום של רכבים מסוג קלאב קאר. בחנויות הרשת תוכלו למצוא דגמים רבים של קלאב קאר המיועדים לשימושים שונים, לתנאי שטח מגוונים ולמספר משתנה של נוסעים. יש קלאב קאר עם ארגז אחורי גדול המאפשר הובלה של ציוד כבד ובעל נפח. ישנם רכבי קלאב קאר המצוידים בארגז קטן המיועד לכלי עבודה. רכבים סגורים המאפשרים שימוש קבוע בכל מזג אוויר, יש רכבי קלאב קאר שמצוידים במגן קדמי ומיועדות לנסיעה בתנאי שטח חקלאיים.
לכל תנאי שטח ולכל מטרה תוכלו למצוא פתרון יעיל בחנויות גרין אקסטרים. הרשת מחזיקה מבחר גדול של רכבי קלאב קאר חשמליים על מנת לתת מענה לכל צורך ולכל תנאי שטח. אצלנו האיכות היא מעל לכל ואנחנו מתחייבים לרכבים באיכות מעולה וברמת בטיחות גבוהה ביותר.
בכל חנויות הרשת יש צוות עובדים מקצועי ומיומן המעניק לכם חוויית קנייה איכותית. לצוותי החנויות שי סבלנות רבה בכדי להקשיב לייעץ ולענות על כל שאלה שיש לכם. המוטו שלנו הוא, אנחנו כאן בשבילכם. לכן אם אתם מתלבטים בין הסוגים השונים או שאין לכם כלל ידע או ניסיון ברכישת קלאב קאר, תוכלו להרגיש אצלנו בטוחים ורגועים.
כל הרכבים בחנות, הם רכבים איכותיים שעומדים בתקני בטיחות ואיכות גבוהים ביותר כפי שנדרש בתקן, כך שתדעו שאתם מעניקים לעובדים שלכם כלי רכב חשמלי, אמין ובטיחותי, נוח וקל לתפעול, על מנת שיבצעו את עבודת תוך ניצול מקסימאלי של הזמן.
רשת חנויות גרים אקסטרים, עושה הכול כדי לתת לכם את השירות המקצועי והאמין ביותר לרכישת קלאב קאר איכותי. אתם מוזמנים לאחת מחנויות הרשת בכדי לרכוש את הקלאב קאר המתאים לכם ביותר.
 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

סוללה60V 120AH
בולמיםבלם דיסק קדמי וגם אחורי
הבסיס1350 מ“מ
גודל1565x1166x1870 מ“מ
ההילוכיםגיר רציף
הנעהאחורית
הטווח נסיעהמעל ל 120 ק”מ במהלך טעינה בודדת
מהירות מקסימלית35-45 קמ“ש
המושבים2 מושבים
מיזוג אווירAC\ חימום
מנוע60V
המשקל595 ק“ג
צמיגR12 145/70
התוספותמערכת שמע סטריאו + גג נפתח + חישוקי מגנזיום

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן