אופניים חשמליים דגם Urban דגם לגברים

Urban מספר 1 בתחבורה עירונית מתקדמת!

אם תסתכלו סביב, תראו שמספר האופניים החשמליים המקיף אתכם הולך וגדל.

אנחנו בגרין אקסטרים מעלים את הרף, בכל הנוגע לאיכות ייצור, גימור ונסיעה בעזרת אופני ה-Urban שלנו: בולמי זעזועים איכותיים, חישוקי מגנזיום והיחידים בישראל עם הילוכי Shimano יפניים. כל אלו מבטיחים לכם נסיעה בטיחותית ותקנית וכמובן מהנה בכל רחבי העיר. סיבוב קצר עם אופני Urban יגלו לכם מהי נסיעה עירונית ירוקה ומודרנית אמיתית!

בשנתיים האחרונות, לא משנה להיכן תפנה מבטך- תראה אותם. על הכביש ועל המדרכה. בדרכים עירוניות ובכביש מהיר. בדרך אפר ובדרך סלולה. בכל מקום- הם שם. האופניים החשמליות.

החלטת שגם אתה מעוניין בזוג. ולמה לא באמת? מקום העבודה שלך ממוקם 20 דקות מביתך, אך עדיין, אתה מוצא את עצמך שעה וחצי על הכביש לכיוון הלוך ולאחר מכן לכיוון חזור. ובדרך, אתה רואה אותם, את אנשי האופניים החשמליים. נוסעים להם בכיף. יצאו מהבית אחריך, וכשאתה מגיע לעבודה, אתה רואה אותם עם כוס הקפה השניה שלהם ביד. ובנוסף, גם נודע לך שהם ישנו שעה יותר ממך. אז למה שלא תצטרף אליהם?

רכישת אופניים חשמליים יתנו לך את האפשרות להגיע לעבודה או לכל מקום אחר מנעימות והמהירות, תוכל לדלג על הפקק הנוראי שאתה חווה כל יום הן בשעות הבוקר והן בשעות הערב. כשתגיע הביתה, במקום להיות מותש תוכל לפנות זמן נעים לאשתך ולילדים. תהיה סבלני וקשוב ותקבל איכות חיים אחרת- רק באמצעות רכישת זוג אופניים חשמליים.

וכעת נשאלת השאלה- איזה סוג?

אז הגעת למקום הנכון, כי לנו התשובה בשבילך! אופניים חשמליות דגם URBAN, הן בדיוק האופניים בשבילך! מדוע? כי מדובר באופניים באיכות המושלמת, עם בולמי זעזועיים איכותיים ביותר. גלגלי השיניים מורכבים מאלומיניום בציפוי ניקל, המושב ארגונמי ובעל בולמי זעזועיים, השלדה מורכבת מ-100% אלומניום, מה שמבטיח לך אופניים באיכות מהמעלה הראשונה! האופניים הינם תחת אישור תקן אירופאי, וזמן הטענת הסוללה החכנה הינו בין ארבע לשמונה שעות. המהירות המקסימלית על פי התקן האירופי יכולה להגיע עד ל-25 קמ”ש, ומשקלם נאמד על כ- 22.5 ק”ג, מה שיקנה לך בטיחות נסיעה, גם אם תמצא את עצמך נוסע בין הרוחות של החורף.

מתלבט?

אתה מוזמן להגיע עלינו, על מנת לעשות סיבוב על האופניים, ויש לנו ההרגשה שלאחר שתעלה עליהם, לא ממש תרצה לרדת. האופניים הינם במחיר נוח ביותר, ומובטח לך שירות אישי ומקצועי מטעם אנשי הצוות שלנו, בכל עת! הצוות ידריך אותך לגבי הנסיעה, ולגבי שימור הן על האופניים והן על אורך חיי הסלולה. במסגרת הרכישה תנתן כמובן אחריות.

אופניים חשמליים ישפרו לך את החיים בצורה שלא הכרת. כך תמצא את עצמך מבצע את הסידורים בעיר, נוסע לבקר אנשים ובעיקר נהנה מרוגע ושלווה שלא היכרת לפני כן. וראה אוזהרת, כי מהיכרות- זה ממכר!

בקרבקר ממוחשב עפ”י תקן אירופאי
גלגל שינייםארכובות אלומיניום בציפוי ניקל
חישוקרגיל
חישוקים100% אלומיניום דופן כפולה
מגיני בוץאלומיניום 6061
מושבמושב ארגונומי ובולמי זעזועים
מנוע250W ללא פחם
מעצור אחורימעצור V
מעצור קדמיבלם דיסק קדמי
פנס קדמיפנס לדים כולל מתג שליטה
ציר קראנקתוצרת NECO
צמיגיםצמיגי אל תקר 12″, 2*20″
שלדה100% אלומיניום
תמסורת6 הילוכים תוצרת shimano
מהירות מקסימלית25 קמ”ש עפ”י תקן אירופאי
הטענההטענה חכמה 4-8 שעות
סוללה10AH 36V ליתיום אייזן
טווח55-60 ק”מ בכפוף לתנאי הדרך בנסיעה תקנית
משקל22.5 ק”ג

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן