דגם ספיריט 2000

הרבה אנשים זקוקים לרכב שיסייע להם בהתניידות באופן יומיומי. אלו יכולים להיות אנשים בעלי מוגבלויות, אשר אינם יכולים ללכת באופן רגיל. אלו יכולים להיות פועלים במפעלים או במחסנים, אשר זקוקים להתניידות קלה בין המדפים והפריטים השונים. חברת Green Extreme מציעה לכם מבחר סוגים של רכבים ייעודיים אשר מסייעים לכל מי שזקוק להתניידות קלה ונוחה בכל מקום ובכל סוג של שטח.

מהו רכב תפעולי?

רכב תפעולי הוא רכב אשר מונע באופן חשמלי, ומשמש למטרות רבות. רכב תפעולי משמש בדרך כלל במפעלים ובמקומות דומים, על מנת להשיג התניידות קלה ונוחה בשטחים גדולים, בין מעברים ובמהלך עבודה. מדובר למעשה ברכב עבודה, והוא מצוי בעיקר במחסנים, כאמור, וכן במועדוני כושר, בקיבוצים ובמקומות דומים רבים אחרים. לעיתים קרובות, רכב תפעולי משמש גם אנשים בעלי מוגבלויות, לנסיעה קלה ונוחה גם בשטחים עירוניים, בשבילים וכדומה, כתחליף להליכה וגם לנסיעה ברכבים רגילים, שאינם תמיד מותאמים לנכים. ישנם סוגים רבים ודגמים רבים של רכבים תפעוליים, כאשר המוכר שבהם הוא קלאב קאר, רכב חשמלי איכותי ונוח לנסיעה, בעל יכולת התניידות קלה ונוחה בכל מצב.

רכב חשמלי

הרכבים התפעוליים השונים כמו קלאב קאר ודומיו, מונעים, כאמור, באמצעות חשמל. רכב חשמלי מופעל באמצעות סוללה חשמלית אשר מאפשרת לו לנסוע. כאשר הסוללה נגמרת, בדיוק כמו בכל מכשיר חשמלי אחר, ניתן להטעין אותה באמצעות חיבור לחשמל. רכב חשמלי הוא בעל יתרונות רבים, החל בנוחות הנסיעה בו, הקלילות שלו וההתאמה שלו לצרכים מגוונים, דרך השמירה על איכות הסביבה בחיסכון בדלקים מזהמים, ועד הבטיחות המרבית לנוסעים בו. אין ספק שרכב חשמלי מהווה פתרון נפלא הן לפועלים בשטחי עבודה מגוונים והן לאנשים בעלי מוגבלויות אשר מבקשים למצוא לעצמם דרך להתנייד באופן נוח וזמין כאחד האדם.

Green Extreme

אם אתם תוהים היכן משיגים קלאב קאר או רכב תפעולי אחר, הגעתם למקום הנכון. חברת Green Extreme היא המקום שבו תוכלו למצוא את הרכבים החשמליים האיכותיים והחזקים ביותר. אצלנו בחברת Green Extreme תוכלו למצוא רכבים חשמליים מכל הסוגים, ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר, עם איכות הנסיעה הגבוהה ביותר ובעיקר – עם ההתאמה המושלמת לצרכים שלכם. חברת Green Extreme נותנת לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים.

רוצים לקנות קלאב קאר, רכב תפעולי או כל סוג של רכב חשמלי? בואו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים, רק ב- Green Extreme!

 

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן