RY-EZC דגם מושלם עם 4 מושבים/ארגז

 

ליהנות בשטח עם אנרגיה ירוקה!

גרסת השטח של סדרת ה-RY  תקרוץ לכם יום יום מהחניה. זהו רכב תפעולי איכותי וחזק עם מגן חזירים מובנה וחלון פלסטיק קדמי איכותי. מאחור הכנו לכם בגרין אקסטרים מגוון גדול של אופציות להתקנה של או ארגז מטען או זוג מושבים נוחים נוספים או ארגז ההופך לזוג מושבים.

מרווח גחון גבוה של כ-13 ס”מ והגה כמו במכונית, יאפשרו לכם לנוע במהירות של עד 35 קמ”ש בכל שטח תפעולי או שדה שתבחרו, בהנאה מרובה.

עולם הרכב הוא עולם שהולך ומתפתח בכל יום. כל יום יוצא לאור רכב חדש, כל יום מתפתחים ומשתכללים המפרטים הטכניים המוצעים בכלי הרכב השונים. בעולם ההולך ומתפתח, בו אנחנו לא מסתפקים בפונקציונאליות בסיסית אלא שואפים לאיכות, עונג והנאה ,יש משמעות רבה לנוחות השימוש והתפעול , לחוויית השימוש ולאיכות הנהיגה. בנוסף, הולכת ומתפתחת אצלנו המודעות לסביבה ירוקה ואיכותית. אנחנו רוצים לחיות במקומות נעימים, שאינם עמוסי עשן ופליטת גזים רעילים, בטיחותיים, שקטים ורגועים. מודעות זו גוברת כאשר מדובר במקומות שמטבעם אנחנו רוצים שיהיו יותר פסטורליים ונעימים. למשל בפארקים, בקיבוצים, כפרי נופש, כפרי נוער, בתי מלון ,בתי חולים וכד’.

אין זה מפתיע, שבמקומות אלה הולך ותופס תאוצה הטרנד של שימוש בקלאב קאר. קלאב קאר ,הם רכבים תפעוליים, קומפקטיים ,נוחים לשימוש ומונעים באמצעות חשמל. הנסיעה בהם שקטה ומלווה ברחש חרישי בלבד, הם אינם פולטים גזים ופיח ומהירות הנסיעה בהם מוגבלת והכך הם בטיחותיים ביותר. קיים בשוק מבחר עצום של כלי רכב תפעוליים שמהם תצטרכו לבחור את הרכב המתאים לכם ביותר.

רכב קלאב קאר EY EZC דגם 4, הוא רכב שטח חשמלי איכותי מהשורה הראשונה. זוהו רכב תפעולי ברמה גבוהה מאוד עם מפרט טכני עשיר שמתאים לצרכים המיוחדים שלכם.

רכב שטח תפעולי, נחוץ בעיקר במקומות בהם יש לבצע משימות שונות בשטח נרחב, אך יש רצון להימנע מעומס של כלי רכב במתחם. כלי רכב רגילים הנוסעים במקומות אלה, יכולים להוות סיכון בטיחותי וכן גורמים לזיהום סביבתי גבוהה. על מנת לאפשר נסיעה בטוחה בשטח יחד עם שמירה על סביבה ירוקה ונטולת גזים רעילים, יש להשתמש בקלאב קאר. רכב תפעולי חשמלי המבוסס על צריכת אנרגיה ירוקה. הרכב החשמלי פועל על חשמל בכלל ואינו פולט גזים רעילים. הרכב מונע באמצעות מצבר ויש להקפיד להטעין אותו.

רכב קלאב קאר EY EZC דגם 4, הוא רכב שטח לכל דבר יש לו גלגלים רחבים ואחיזת כביש טובה. יש לו גחון גבוהה- 13 ס”מ , חלון קדמי מפלסטיק המגן על הנהג מפני עצמים זרים בשטח, מגן חזירים מובנה ,מהירות נסיעה עד 35 קמ”ש והגה נוח כמו ברכב רגיל.

רכב השטח, קלאב קאר, מתאים לנסיעה בכל תנאי שטח, בכך הוא שימושי מאוד עבור חקלאים או אנשים הנדרשים לתת שירות ולהעביר ציוד קל בשטח פתוח- אנשי לוגיסטיקה של טיולים וכדומה.

רכב שטח תפעולי חשמלי, הוא פתרון נוח, יעיל וחסכוני לצרכי ניידות בכל שטח שהוא.

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

משקל סוללה170 ק“ג
סוללה48V / 8V 150AH*6
גודל1.67 מטר
מהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
מטען48V / 25AH
מרווח גחון12.7 ס“מ
מרחק בלימה<4 מטר
משקל500 ק“ג
משקל ברוטו300 ק“ג
צמיג10.5-12*23
רדיוס סיבוב3.65 מטר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן