דגם מתקדם CHOCK S – עוצמה מרבית

חשמל זורם בגלגליך!

נהיגה ללא רישיון, בעלויות נמוכות ובזמן קצר כבר מזמן לא כוללת רק רכיבה על אופניים. את הכידון החליף ההגה, ובמקום שני גלגלים יש ארבעה – קבלו אותו הרכב החשמלי. 

חברת Greenextreme מספקת פתרונות תחבורה המותאמים אישית לדרישת הלקוח. החברה מייבאת ומשווקת מגוון רחב של דגמים אשר מספקים מענה הולם לצרכים השונים במגזר הפרטי ובמגזר העסקי. החברה דוגלת בשירות אמין, איכותי ומקצועי.

רכב חשמלי – לא מה שחשבתם!

חברת Greenextreme הינה חברה המתמחה בפתרונות תחבורה החדשים והעדכניים ביותר בשוק. כבר שנים שהחברה היא אחת מהמובילות בתחומה, ועל דגלה חרוטים ערכי המקצועיות והאמינות. החברה עוסקת בייבוא, שיווק ומכירה של מגוון דגמים חשמליים מהמתקדמים והמובילים בעולם. קטלוג החברה העשיר מספק מענה לכל משימה תחבורתית החל מניוד עובדים בבטיחות ונוחות ועד העברת משאות ומטענים.

לרכב החשמלי יתרונות רבים. בניגוד לרכב הרגיל שמונע בעזרת תדלוק בבנזין או בסולר הרכב החשמלי נטען בעזרת טעינה חשמלית פשוטה המסייעת בשמירה על איכות הסביבה. לרכב החשמלי חסכון רב בכסף וזמן. אחזקה של רכב רגיל דורשת תחזוקה שוטפת, ותשלומים לרישיונות וביטוחים. הרכב החשמלי מציג מנוע פשוט וחכם ללא צורך בעלויות כבדות גם במקרים של תקלות. הרכב מיועד לנסיעות קצרות ויכול להכיל עד ארבעה אנשים. ישנם רכבים המיועדים לנסיעה בשטחים מיושבים וישנם רכבים המתאימים לנסיעת שטח.

לרכב החשמלי שימושים רבים בענף העסקי. מפעלים המשתרעים על פני שטחים גדולים זקוקים לעזרה בניוד של ציוד ואנשים צוות במהירות ובפשטות. בשנים האחרונות נכנס הרכב גם אל השוק הפרטי ומהווה פתרון זמין ונוח לאנשים מבוגרים אשר כבר אינם נוסעים נסיעות ארוכות אך עדיין רוצים להיות עצמאיים וניידים ללא תלות באמצעי תחבורה אחרים.

חברת Greenextreme מעסיקה את אנשי הצוות המקצועיים ביותר. אנשי הצוות שלנו מגיעים מהשטח ושולטים בדרישות ובצרכים של הלקוחות. מבחר הדגמים הרחב של החברה מאפשר לנו להיות גמישים ולהתאים ללקוח את הרכב האידאלי בשבילו. אצלנו השירות לא נגמר לאחר הקניה ובמידה ותתקלו בבעיות יעמדו לשרותיכם מוסכי החברה ומחלקת שירות הלקוחות.

לפרטים וייעוץ חינם צרו קשר עוד היום! אצלנו כל הלקוחות יוצאים עם חיוך.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן