קלנועית סיטי תפעולי

רכב תפעולי – כל מה שרצית לדעת על סוגי רכבים תפעולים!

רכב תפעולי – כל הסוגים תחת קורת גג אחת!

מהו רכב תפעולי? רכב תפעולי הוא לרוב רכב קטן יותר, נוח וקומפקטי, בעל מספר מקומות אשר נע בין אחד לארבע, והוא בעל יכולת מעבר במקומות צרים ואף יכולת נסיעה במקומות סגורים שונים או מקומות עבודה. בנוסף רכב תפעולי עובד על אנרגיה חשמלית וכולל יכולת חיבור להטענת חשמל. רכב תפעולי אינו מחייב רשיון נהיגה והוא גם ידידותי לסביבה!
לרוב רכב תפעולי ישמש עובדים במקומות כמו קאנטר קלאב או בתי הארחה שונים ולעומת זאת יוכל לשמש גם מוגבלים בהליכתם, כמו קשישים או חולים במחלות שונים, המעוניינים למרות זאת להיות עצמאיים ושותפים בקהילה.

רכב תפעולי – סוגים שונים:

  • דגם מתקדם – כולל מערכת שמע סטראו , גג נפתח, 2 מושבים ומהירות שמגיעה עד 45 קמ”ש.
  • רכב לעובדי תחזוקה – יכלול לרוב מקום להעמסת מטען עד 500 ק”ג, יכולת מעבר בתנאי שטח, מהירות המגיעה עד 32 קמ”ש וללא חלונות או גג.
  • רכב עם ארגז משא – רכב קטן אך בעל יכולת העמסת משא בארגז המטען. רכב נוח במיוחד, כולל גג ויכולת מעבר בתנאי שטח בנסיעה שקטה ואיכותית.

אלו רק חלק ממלאי הרכבים התפעוליים שניתן למצוא בחברת GREEN EXTREM!

למה לרכוש רכב תפעולי דווקא מגרין אקסטרים GREEN EXTREME?
המבחר – בחברת GREEN EXTREME תמצאו מלאי רחב של מגוון סוגי רכבים תפעוליים. בחברת גרין אקסטרים הצורך שלכם לרכב תפעולי ספציפי יענה במהרה לאור המבחר הרב.
המחיר – בחברת GREEN EXTREME תקבלו מחיר הוגן ונוח עבור רכב תפעולי כזה או אחר.
השירות – חברת GREEN EXTREME  ידועהה בשירות המהיר והאדיב שלה, חברת GREEN EXTREME תספק לכם את המענה הנכון ותדע לעשו לכם סדר בסוגי הרכבים השונים ולהתאים עבורכם רכב תפעולי המדויק ביותר לצרכים שלכם!
האיכות – בחברת GRENN EXTREME תמצאו רכב תפעולי באיכות ללא פשרות, עם אחריות וליווי שלא תמצאו בשום מקום אחר!

חברת GREEN EXTREME – הבית שלכם למציאת רכב תפעולי!

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן