מבחר דגמים – דגם AX-2+2

קלאב קאר – מזמינים רק בחברת Green Extreme!

לא כולם מכירים את המושג “קלאב קאר”, אך מרב הסיכויים שגם אתם נתקלתם אי פעם ברכב שכזה. קלאב קאר הוא רכב חשמלי, אשר משמש לעבודות תפעול שונות, כמו ניוד של אנשים בתוך שטחים גדולים, הובלה של סחורות וחפצים מסוגים שונים, לקיצור של מרחקי הליכה במקומות עבודה שונים, וכן הלאה. קלאב קאר הוא רכב יעיל מאד, והוא משמש מגוון רחב של מקומות עבודה. חברת Green Extreme מספקת לכם מגוון דגמי קלאב קאר איכותיים, אשר מתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

קלאב קאר

קלאב קאר משמש מקומות עבודה מגוונים, כמו למשל מועדונים, מחסנים, מלונות, מפעלים, קיבוצים, מושבים חקלאיים וכן הלאה. המנוע החשמלי של הקלאב קאר מאפשר לו ניידות גבוהה ותפעול קל, כך שנוח לנסוע אתו גם בשטחים צפופים מאד. קלאב קאר מגיע במגוון רחב של דגמים, עם תא מטען או בלעדיו, לדוגמא, וכן עם מספר משתנה של מקומות ישיבה (לרוב עד 2 מקומות, אך ישנם דגמים בעלי מקומות ישיבה נוספים), סוגים שונים תאורה נלווית לרכב, וכן הלאה. הדגמים השונים מאפשרים שימושים מגוונים, ונסיעה במקומות שונים, החל בשטחים סגורים כמו מפעלים, ועד לכבישים עירוניים שקטים. לקלאב קאר ישנם יתרונות רבים, כמו קלות הנסיעה, נוחות התפעול, והעובדה שאין צורך ברישיון נהיגה על מנת לנסוע בקלאב קאר, כך שמדובר ברכב שימושי ויעיל בכל מקום עבודה.

Green Extreme

חברת Green Extreme משווקת עבורכם מגוון דגמים של רכבי קלאב קאר, במספר רב של סניפים בכל רחבי הארץ. חברת Green Extreme מאפשרת לכם ליהנות מקלאב קאר איכותי במיוחד, עם אחריות מלאה ועם אפשרויות תפעול נוחות במיוחד. בחברת Green Extreme תוכלו ליהנות מקלאב קאר במבחר גדול במיוחד של דגמים, ועם אפשרות להתאמה של הקלאב קאר לצרכים המדויקים שלכם. באמצעות רכבי הקלאב קאר של Green Extreme, אתם יכולים ליהנות מרכב חשמלי שמותאם בדיוק לצרכים של מקום העבודה שלכם.

רוצים לרכוש קלאב קאר לעסק שלכם? בואו ליהנות ממגוון הדגמים והאפשרויות ומן האיכות הגבוהה, רק בחברת Green Extreme!

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן