דגם חדש – 4 מושבים/ארגז* RY-HT

נסיעת שטח חייתית חשמלית!

עם מגן חזירים כלול, גחון גבוה וטווח נסיעה מדהים של 70 ק”מ, ה-RY-HT מהווה את התשובה החשמלית המושלמת לרכבי שטח אחרים. ארבעה מושבים נוחים, בלימת זעזועים, גג איכותי, סל קדמי לחפצים האישיים ומהירות נסיעה של כ-35 קמ”ש, הופכים את ה-RY לרכב תפעולי מושלם לשעות הפנאי בטבע הישראלי. ל-RY  מספר תצורות הניתנות להתאמה לצרכים שלכם. פרגנו לכם Club Car שטח אמיתי מלא אנרגיה ירוקה!

רכב תפעולי או בשפת היום יום – רכב חשמלי או קלאב קאר הפך להיות פתרון ניידות זמין ושימושי עבור חתך רחב באוכלוסייה. אנשים רבים מחפשים דרך להוזיל עלויות מחיה שוטפות, ואילו אנשים אחרים זקוקים לפתרון לבעיית ניידות. שימוש ברכב תפעולי של חברת גרין אקסטרים מספק לכם מגוון פתרונות ניידות של רכב חשמלי מותאם אישית.

מה הוא רכב חשמלי?

רכב חשמלי או קלאב קאר הוא שם לכלי רכב המופעל וממונע באמצעות סוללה הנטענת בחיבור לחשמל. כלי רכב חשמלי מופעל על ידי אנרגיה ירוקה ואינו דורש שימוש בדלק או הוצאות תחזוקה שונות כמו כלי רכב רגיל. רכב תפעולי מסדרת RY-HT של חברתנו גרין אקסטרים הוא היהלום שבכתר בסדרה זו. הוא מגיע למהירות של עד כ-35 קמ”ש עם טווח נסיעה של 70 ק”מ ומותאם גם לנסיעה בשטח. תוכלו ליהנות מ-4 מושבים, סל קדמי לציוד אישי, בולמי זעזועים וגגון איכותי להגנה מפני תנאי מזג האוויר.

רק בגרין אקסטרים – נוכל להתאים את תצורת הרכב בהתאם לדרישות הלקוח

מגוון תצורות מותאמות אישית

לכלי רכב תפעולי מסדרה זו ישנם יתרונות רבים ומגוונים, אחד היתרונות הבולטים של הדגם RY-HT הוא היכולת להתאים מגוון תצורות לצרכים האישיים של הלקוח. נוכל להתאים את תצורת הרכב בהתאם לצרכיו של הלקוח: אם הלקוח סובל מבעיית ניידות מסויימת, או אם הרכב מיועד לשימוש בשטח עבודה נוכל להתאים את תצורת הרכב בהתאם לדרישות הלקוח.

מקצועיות החברה

אנחנו בחברת גרין אקסטרים שמים דגש חשוב על מקצועיות החברה. נציגי החברה שלנו שומרים על זמינות מלאה ללקוחותינו על מנת לסייע להם בכל שאלה או בקשה. בנוסף אנו מקפידים על עמידה בזמני אספקה כפי שתואם מראש מול הלקוח ושומרים על רמת שירות אמינה ואחראית. תוכלו להתייעץ עם נציגי השירות המומחים שלנו בנוגע להתאמת כלי רכב תפעולי במיוחד לדרישות הלקוח.

חיסכון בעלויות

אחד היתרונות החשובים ביותר של בשימוש כלי רכב תפעולי או קלאב קאר הוא החיסכון האדיר בעלויות שוטפות בכל חודש. שימוש בכלי רכב שאינו דורש שימוש בדלק, ביטוחים, עלויות תחזוקה חודשיות או תיקונים במוסך מסייע לכם לחסוך מאות שקלים בכל חודש ואפילו יותר במקרים מסויימים. בנוסף לכך לקוחות החברה גרין אקסטרים המשתמשים ברכב מסוג קלאב קאר מעידים כי מעבר לאופטימליות של עלויות נמוכות ונוחות הנסיעה, קיים ערך מוסף של שימוש באנרגיה ירוקה ומניעת זיהום אוויר.

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

סוללה8V 170AH*6
בולמיםבלם תוף
בסיס1670 מ“מ
בקרבקר אלקטרוני אמריקאי
גודל1800*1160*2430 מ“מ
הנעההנעה אחורית
טווח נסיעה100 ק“מ
מהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
מושבים4 מושבים
מנוע48V4KW
משקל290 ק“ג / משקל העמסה: 360 ק“ג
צמיג8.5-8*18

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן