דגם משופר 8 מושבים/ארגז* RY-HT

נסיעת שטח חייתית חשמלית!

עם מגן חזירים כלול, גחון גבוה וטווח נסיעה מדהים של 70 ק”מ, ה-RY-HT מהווה את התשובה החשמלית המושלמת לרכבי שטח אחרים. ארבעה מושבים נוחים, בלימת זעזועים, גג איכותי, סל קדמי לחפצים האישיים ומהירות נסיעה של כ-35 קמ”ש, הופכים את ה-RY לרכב תפעולי מושלם לשעות הפנאי בטבע הישראלי. ל-RY  מספר תצורות הניתנות להתאמה לצרכים שלכם. פרגנו לכם Club Car שטח אמיתי מלא אנרגיה ירוקה!

טיולים באזור הצפון

כיף לטייל, או לארגן טיול בצפון. אנו רוצים להציע לכם טיול מעניין לצפון, בו תסעו במסלולי הטבע ברכב תפעולי. נסיעה זו, יוצרת חוויה בפני עצמה. אנו נציע לכם מספר מסלולים להשכרה עם נסיעה ברכב חשמלי:

נסיעה מעמוקה-  היישר אל חצור הגלילית:

מומלץ להתחיל את המסלול, בתפילה בקבר רבי יהונתן בן עוזיאל בעמוקה. תפילה בקברי צדיקים, היא טובה לפרנסה, לבריאות, להרגשה טובה. יש סגולה עבור רווקים, והיא להתפלל בקבר רבי יהונתן בן עוזיאל, הסגולה החזקה ביותר, היא להקיף את הקבר 7 פעמים. גם אם אינכם יודעים להתפלל, אתם יכולים לקחת ספר תהילים, ולקרוא בפרק אחד.

נסיעה ברכב ביער ביריה:

לאחר התפילה, מתחיל המסע. עליכם לשכור רכב תפעולי נחמד, הפתוח לאוויר הצח מתוך סדרת הרכבים של קלאב קאר, ולהתחיל לנסוע. במהלך הנסיעה, עליכם לנסוע עמוק בתוך יער ביריה. לאחר זמן מה של נסיעה, ייחשפו לעינכם מראות הטבע היפים של עמק החולה. עליכם להמשיך לנסוע בדרך מפותלת, עד שתגיעו אל חצור הגלילית. שם תוכלו לסיים את המסלול, בתפילה על הקבר של התנא “חוני המעגל”.

לסיום המסלול:

כדאי להכנס לקיבוץ חצור הגלילית, לבחור במסעדה המתאימה לכם, ולסיים את מסלול הנסיעה בארוחה חגיגית.

נסיעה בקלנועית בשטח נחל הקיבוצים, והמשך הטיול אל עמק בית שאן:

מסלול זה, מתאים לנכים הנוסעים ברכב קלנועית, אולם יהיה ניתן לעשות רק חלק מהמסלול המלא, משום שחלק מהמסלול הינו בשחייה. ההליכה היא הליכה די קלה, או נסיעה בקלנועית, לאורך שביל המעיינות, על שפת נחל המעיינות. ישנה אפשרות, לשכור רכבי קלאב קאר אישיים, ולנסוע איתם בין המעיינות.

אטרקציות באזור עמק המעיינות:

האטרקציה הראשית, הינה הבילוי בפארק עמק המעיינות, בה ניתן לשכשך את הרגליים, ולשחות.

גן גורו

זהו גן חיות ייחודי בקיבוץ ניר דוד. הגן מכיל חיות מאוסטרליה. וכל הצמחייה, הינה צמחייה האווירה אוסטרלית.

מגה קארטינג:

אם אתם אוהבים חוויות של מכוניות, תוכלו לסיים את הטיול בפיצה, או במסעדה בבית שאן, ולבלות בנסיעה ברכבי קארטינג בבית שאן. המסלול הוא מסלול ארוך, ואורכו 600 מ”ר.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

סוללה8V 170AHx6
הבולמיםבלם תוף
בסיס1670 מ“מ
הבקרבקר אלקטרוני בייצור אמריקאי
הגודל1800x1160x2430 מ“מ
הנעהבעל הנעה אחורית
הטווח נסיעה100 ק“מ
המהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
מושביםבעל 4 מושבים
המנוע48V – 4KW
המשקל290 ק“ג \ משקל העמסה: 360 ק“ג
צמיג8.5-8×18

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן