דגם מיוחד RY-EZC בעל 4 מושבים עם ארגז

תסעו, אבל בלי לתת כסף לערבים!

הרכב היחיד שאפשר לנסוע בו ללא ייסורי מצפון

כולנו יודעים שדלק, פטרול, הוא דבר חשוב. עם הפטרול אנחנו מבשלים, משתמשים בו בנגרטורים למקרי חירום, מתדלקים איתו את המטוסים, ועוד ועוד. אך השימוש ה נפוץ ביותר עבור פטרול הוא דלק, לנסיעות במכנויות. ולא חבל? כמובן, אי אפשר להסתדר ללא פטרול בכלל. אך אם נוכל להקטין את הכמות שאנחנו כמדינה צורכים, בוודאי שמדובר במעשה טוב ומשובח. גם נחסוך כסף, גם לא נזהם את האוויר….וגם לא ניתן כסף למחבלים. עסק נפלא, לא?

אז בואו נגלה איזה רכב נפלא יכול לחסוך לנו ייסור מצפון אלה.

התשובה, כמובן,היא רכב חשמלי. רכב משמלי נטען מהחשמל, ולא נודע בכלל עם דלק. כמובן, מפני הסיבה הזו בדיוק, רכב חשמלי לא מזהם את האוויר. אך מעבר לכך, אתם לא צריכים להרגיש ייסורי מצפון כל שבועיים בגלל שאתם מפרנסים טרור. רכב חשמלי מיוצר בדרך כל בסין או צרפת, אך קיימים מפעלים גם בארץ. לעומת זאת, הדלק שלנו מגיע כמעט אך ורק מארצות ערב, וכל קילו שאנחנו קונים מפרנס את איראן ואת הקרובים אליה.

רכב חשמלי הוא לא חדש. למעשה, כבר כמה עשרות שנים אנשים משתמשים ברכבים חשמליים במשחקי גולף, וכך הם קיבלו את הכינוי “גולפית”. אך עד עכשיו, אנשים השתמשו ברכב חשמלי בעיקר בקיבוץ ובקמפוסים גדולים בהם יש הרבה בניינים שצריך לנוע ביניהם. למעשה, לא הרבה אנשים משתמשים ברכבים החשמליים, וזה חבל. לכן, בואו נתחיל טרנד חדש.

הרכב החשמלי הוא הרכב הבריא יותר. הוא הרכב הזול יותר. הוא הרכב שפחות פוגע בסביבה. והוא הרכב היחיד לא מפרנס את הטרור כלל וכלל. כי אין לו חלקים, ואין לו דלק, שאנחנו מזמינים מארצות ערב.

למי כדאי לקנות רכב חשמלי?

רכב חשמלי כדאי לקנות אם אתם נוסעים במכונית שלכם בעיקר במרחקים קצרים. לדוגמא, אם רוב הנסיעות שלכם הן לסופר שבמרחק של 5 דקות מהבית, חבל לבזבז זמן על מציאת מקום חנייה, וגם לבזבז דלק וכסף, עבור נסיעה כה קצרה. ומצד שני, אתם לא מעונייני ללכת ברגל. הפתרון הוא פשוט: תקנו רכב חשמלי, ותסעו בו במרחקים הקצרים האלה. ואם במקרה אין לכם רישיון, או שאתם לא רוצים להוציא כסף על רכב חדש, עוד יותר שווה לכם לקנות רכב חשמלי.

רכב חשמלי הוא הרכב היחיד ללא ייסורי מצפון. לא כדאי?

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

המשקל סוללה170 ק“ג
הסוללה48V \ 8V 150AHx6
גודל1.67 מטר
המהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
המטען48V \ 25AH
מרווח גחון12.7 ס“מ
מרחק בלימה<4 מטר
המשקל500 ק“ג
המשקל ברוטו300 ק“ג
צמיג10.5-12×23
רדיוס סיבוב3.65 מטר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן