אופניים חשמליות דגם Ultra רק לנשים

את אשת קריירה מצליחה. בשנים האחרונות את מתקדמת והולכת במקום עבודתך, והגעת למעמד גבוה ביותר. המשכורת שלך יפה, ואת מרוצה ונהנת מכל רגע. במקביל, את מצליחה לנהל בית, נישואים, וארבע ילדים מדהימים שהם משוש חייך. את כל אלו השגת בעשר אצבעות ובעבודה קשה. את חוזרת מיום עבודה, ויש קופצת ל”עבודתך” השניה- ההתנהלות מול הבית מתחלקת בינך לבין בעלך. הוא עושה קניות ואת מקפיצה את הילדים לחוגים ולחברים. סיימת עם ההסעות, ועכשיו יש לך שעה וחצי של רוגע יחסי. האוכל לארוחת הערב כבר מוכן ובעלך מתארגן לחדר הכושר. את רוצה ללכת לבקר חברה בנתיים, אבל היכן שהיא גרה, חניה איננה דבר פשוט למצוא. את כבר הרבה זמן מתלבטת וחושבת כיצד את יכולה לייעל לעצמך מעט את החיים, במקום לנוע ממקום למקום עם הרכב המשפחתי גדול המימדים שלך.

אופניים חשמליים דגם ULTRA, הן המענה האולטמטיבי בשבילך!!!

אופניים חשמליים הינם באיכות גבוהה ביותר, כאשר החומרים מהם מורכבים- אלומיניום וניקל, הינם בעלי אישור תקן אירופאי. לאופניים תיבה בעלת 6 הילוכים, ומגיעים למהירות של עד 25 קמ”ש, לאורך נסיעה רצופה ללא הטענה של 55-60 ק”מ. זמן ההטענה הינו מהיר, והסוללה החכמה נטענת תוך4 עד 8 שעות. האופניים הינן כבדות, כשבמחשבה ראשונה אולי מעט יסרבל אותן, אבל למעשה הכובד שלהן יעניק לך את הבטיחות הבלתי מתפשרת בכל דרך שתסעי. השימוש בהן הוא אינטואטיבי ונוח, ותוך מספר נסיעות, כבר תשכחי שאת חדשה בתחום…

אופניים חשמליים עשויים לשמש אותך לכל סידורייך בעיר, אותם תוכלי לבצע במהירות ויעילות, ללא כל טרדת מחשבה על חנייה, העמדת האוטו באדום לבן או חסימת רחבים אחרים וכן הסתכנות בקבלת דו”ח. כמו כן, כידוע לך, נסיעה בתוך העיר מבזבזת דלק רב יותר לעומת נסיעה מחוץ לעיר, אז תחשיבי על כמות הדלק שתוכלי לחסוך מנסיעה על אופניים חשמליים לסידורך השונים או להתנהלות בשעות הפנאי. והפקקים… רק תתארי לעצמך את הזמן המבוזבז שאת מבלה בפקקים. את הזמן שיתפנה לך, תוכלי להפנות לבילוי משפחתי, טיפוח הזוגיות או בילויים כיפיים אחרים.

אופניים חשמליים יעניקו לך נוחות מירבית ושקט נפשי. בעלות נוחה ביותר, תוכלי לארגן לעצמך סדר יום מרווח ורגוע יותר, תהני מהאוויר במקום להיות סגורה מרבית היום בתוך הרכב. את תראי שבאמצעות הרוגע שיושרה עלייך, תוכלי לנהל חיים טובים ונעימים בהרבה יותר.

בקרבקר ממוחשב עפ”י תקן אירופאי
גלגל שינייםארכובות אלומיניום בציפוי ניקל
חישוקמגנזיום
חישוקים100% אלומיניום דופן כפולה
מגיני בוץאלומיניום 6061
מושבמושב ארגונומי ובולמי זעזועים
מנוע250W ללא פחם
מעצור אחורימעצור V
מעצור קדמיבלם דיקס קדמי
פנס קדמיפנס לדים כולל מתג שליטה
ציר קראנקתוצרת NECO
צמיגיםצמיגי אל תקר 12″, 2*20″
שלדה100% אלומיניום
תמסורת6 הילוכים תוצרת shimano
מהירות מקסימלית25 קמ”ש עפ”י תקן אירופאי
הטענההטענה חכמה 4-8 שעות
סוללה10AH 36V ליתיום אייזן
טווח55-60 ק”מ בכפוף לתנאי הדרך בנסיעה תקנית
משקל22.5 ק”ג

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן