מותג מושלם ובטיחותי לנסיעה בעיר

כיום מהווה כלי הרכב התפעולי החשמלי ככלי עזר מהותי ומשמעותי ביותר בכל מקום עבודה אשר נדרשים בו נסיעות קצרות בתוך אותו המתחם. יש לכלי הרכב הללו מעלות רבות ההופכות את העבודה בעזרתם לקלה יותר, נעימה יותר, מהירה יותר ואף ידידותית יותר לסביבה.

בשנים האחרונות הפך כלי הרכב התפעולי כמו גם קלאב קאר או קלנועית ליד ימינם של כל אלו הנזקקים לנסיעות קצרות טווח בתוך מתחם אחד או אפילו יותר מזה. אנו פוגשים את כלי הרכב התפעוליים בחקלאות ובתעשייה בענף המלונאות, בבתי החולים ועוד. כמעט בכל הענפים בשוק נוכל לפגוש את השימוש באותו כלי רכב חשמלי או רכב תפעולי.

רכב חשמלי תפעולי – כל המעלות!

לשימוש בכלי הרכב החשמלי ישנן מעלות רבות. ניתן לצפות כי לא ירחק היום וכלי הרכב החשמליים יכבשו כליל את הכבישים בגלל היתרונות הרבים שלהם על פני כלי הרכב הרגילים של היום.

למה כלי רכב תפעולי?

  • בגלל שהוא יותר קל לתפעול – אין השוואה לתפעול של כלי הרכב החשמלי לכלי הרכב הממונע הרגיל. עובדה זו הופכת להיות משמעותית הרבה יותר כאשר מדובר בכלי רכב המיועד לקשישים או לאנשים בעלי צרכים מיוחדים המתקשים להתנייד ונעזרים בקלנועית או כלי רכב חשמלי אחר.
  • בגלל שהוא ידידותי לסביבה – רכב חשמלי פועל על חשמל. הוא נטען באמצעות מצבר ואינו צורך דלק שפוגע באיכות הסביבה.
  • בגלל שהוא חסכוני – כלי הרכב החשמלי אמנם דורש תחזוקה בדומה לכל כלי רכב אחר. אך אין השוואה לעבודות התחזוקה המינימליות הנדרשות בכלי הרכב הללו לעומת כלי הרכב הרגילים.
  • בגלל שהוא אינו דורש רישום ורישוי – אין חובת רישום ורישוי על כלי הרכב הללו. מסיבה זו קל מאוד למצוא עובדים בתחומים השונים שיבצעו את העבודות בעזרת כלי הרכב הללו.

קיים מגוון גדול של דגמים שונים עם אפשרויות שונות של כלי רכב חשמליים. לכל עסק ולכל מטרה ניתן למצוא את כלי הרכב המתאים והיעיל. אין ספק שישנה התייעלות רבה כאשר עוברים להשתמש בכלי הרכב החשמליים והקומפקטיים הללו.

ישנה גם אפשרות להוסיף אביזרים משלימים לתוספת נוחות והנאה מושלמת מהמוצר.

 

דילוג לתוכן