מותגים איכותיים לנסיעה בעיר

אם גם אתם מצאתם את עצמכם בין אלה שמתלוננים על עלויות הדלק הגבוהות, זיהום האוויר, או על הסבא והסבתא שצריכים עזרה להגיע ממקום למקום כי אין להם אפשרות להתנייד – הכירו את המנוע החשמלי שיוכל לשמש אתכם במגוון שימושים ולענות על כך צורך וכל מטרת נסיעה.

רכבים חשמליים על סוגיהם השונים פועלים באמצעות מנוע חשמלי נטען. מדובר בסוללה נטענת הצורכת חשמל בלבד ולא זקוקה כלל לדלק על מנת לפעול. המעבר מדלק לחשמל מהווה חיסכון גדול מבחינה כלכלית, ומאוד ידידותי לסביבה מאחר ומנוע בעירה פנימי, בשונה ממנוע חשמלי, פולט חומרים רעילים לסביבה, ומזהם את האוויר.

הסוגים השונים של רכבים בעלי מנוע חשמלי משמשים למגוון שימושים, לצרכים שונים של מגוון אוכלוסיות. קלנועית וקלאב קאר דומות בתכונותיהן ומספקות מענה חדשני ואקסקלוסיבי לבני הגיל השלישי ולבעלי נכויות, המעוניינים להתנייד ולא יכולים או לא מעוניינים לעשות שימוש ברכב גדול ומאסיבי. אלו הם רכבים אישיים ופרקטיים, בדומה לרכבי הגולף של פעם, הניתנים לתפעול בקלות ובפשטות, ללא צורך בידע או הכרת הרכב, ואינם מורכבים קל בתפעולם. רכבים תפעולים משמשים גם הם למגוון שימושים, ובין היתר גם לצרכי עבודה, בעיקר במפעלים ובתחום החקלאות, להעברת מסע וציוד ממקום למקום, וליעילות העבודה. רכבים חשמליים דומים מאוד לרכבים רגילים בעלי מנוע בעירה פנימית, משמשים כרכבים פרטיים ומשפחתית לנסיעה מהירה וחלקה בכביש, ואף לצרכים ציבוריים, כרכבי אמבולנס ועוד.

ישנם רכבים חשמליים בעלי מנוע משולב, כלומר שני מנועים – האחר מנוע חשמלי והשני מנוע בעירה פנימית. השניים עובדים בשיתוף פעולה, לשם הפחתת זיהום האוויר וכן חיסכון בדלק ומהווים כלי משופר לנסיעה בכביש. כדי לעודד את הנסיעה ברכבים אלה, הפחיתה ממשלת ישראל את המס על הרכבים המיובאים הללו, ואף ביצעה היתרי חנייה מסוימים לרכבים מסוג זה.

הקידמה כבר כאן, והמנוע החשמלי נמצא בכל מקום ובכל פינה. הוא משמש אותנו במגוון צריכים, מביא לנו את היתרונות שלנו ומסייע לנו ביצירת סביבה בריאה ונקייה יותר, וחיסכון באחזקת רכב.

דילוג לתוכן