מהו רכב חשמלי

חסכון בכסף בתפעול השוטף  – מילות מפתח: רכב תפעולי, רכב חשמלי, קולנועית, קלאב קאר

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם כסף ולראות את החיסכון בחשבון הבנק שלכם, כדאי שתתחילו כמו אנשים רבים לחשוב על שינוי בסוג הרכב שלכם. יהיו בוודאי כאלו שיפקחו זוג עיניים שואלות ויתמהו, האם יש דבר כזה רכב שחסכוני בצורה כל כך משמעותית שתחסוך לנו בחשבון הבנק.                תתפלאו לשמוע אבל רכב חשמלי שכל כך צובר תאוצה בתקופה האחרונה הינו רכב חסכוני מכמה בחינות, עד כדי כך שהוא ייצור לכם חסכון שם ממש בתפעול השוטף של התקציב החודשי שלכם. כיצד?

מהו רכב חשמלי?

רכב תפעולי או בכינויו הנרדף רכב חשמלי כשמו כן הוא פועל על מנוע חשמלי. רכב זה אינו צורך דלק בכמות של מנועים רגילים, אלא הוא מסתפק בכמות מועטה של דלק רק כדי ליצור אנרגיה חשמלית. למעשה פועל רכב חשמלי באותו עיקרון כשל מכשיר שפועל על סוללות. הרכב מוטען ופועל מכוח ההטענה עד לטווח מסוים של קילומטרז'.

עד כה דברנו על החלק התאורטי, אבל אם תרצו לדעת כיצד החיסכון מהשימוש ברכב יבוא לידי ביטוי בחשבון הבנק שלכם המשיכו בקריאה…

חסכון בדלק, תיקונים , ביטוח ואיך לא- חניה

החיסכון בא לידי ביטוי בכמה צורות, ראשית כל השימוש בדלק  מועט ביותר ואינו משמעותי לעומת רכב פרטי בו השימוש בדלק מרובה וגם העלויות בהתאם…דבר נוסף שמשפיע על העלויות הוא הביטוח. רכב חשמלי כמו קולנועית או קלאב קאר אינו דורש ביטוח מקיף ויקר כמו ברכב חשמלי. בנוסף, קלאב קאר או קולנועית תופסים הרבה פחות מקום חנייה. במקום חנייה אחד של רכב יוכלו לחנות שני רכבים חשמליים קטנים והדבר משפיע על הקלות למצוא חנייה ומונע לעיתים את הצורך בתשלום על חנייה.

הצעירים בוחרים בקלאב קאר

לא לחינם ניתן לראות בסביבות של קמפוסים ואוניברסיטאות סטודנטים שמעדיפים את הרכב החשמלי על פני רכב רגיל ואפילו אופניים חשמליות. החיסכון בא לידי ביוטי גם בטיפולים השונים והתיקונים שיש להעניק לרכב. בעוד רכב ריגל דורש תיקונים בהיקפים גדולים ובעלויות גבוהות יותר.

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם סכום חודשי ניכר, רכשו עוד היום רכב חשמלי ולא תתחרטו!

דילוג לתוכן