כיצד ניתן לחסוך בהוצאות הרכב?

מחירי הדלק רק הולכים ועולים, ואיתם יוקר המחייה. אולם, יש להבין, שישנה דרך משמעותית לחסוך בהוצאות על הרכב, מבלי לפגוע באיכות החיים. הרעיון מבוסס על מעבר לנסיעה עם רכב חשמלי, במקום רכב המבוסס על מנוע דלק. גם חברות הליסינג, הבינו את הפוטנציאל והשימוש הגובר בנסיעות עם רכב חשמלי, ולכן התחילו להשכיר גם רכב תפעולי חשמלי.

כיצד פועלים רכב חשמליים?

כדי להמחיש כיצד עובד רכב חשמלי, נתן דוגמא באמצעות הקלנועית. קלנועית, הינה כיסא גלגלים משוכלל, איתו ניתן לנהוג לבד באמצעות בטריות. כך גם פועלים הרכבים החשמליים. לרכבים אלו, יש מצברים, שהן סוללות גדולות, המספיקים להנעת הרכב לפרק זמן מסוים. לכן, אין צורך למלא דלק ברכבים הללו, משום שמנוע הרכבים הללו אינו מבוסס דלק. לכן, את הרכבים הללו מטעינים מחדש, על ידי חיבור הכרב למטען חשמלי.

כיצד מטעינים רכב חשמלי?

כדי להפעיל רכב חשמלי, או רכב חשמלי תפעולי, יש צורך לחבר את הרכב לעמדת הטענה מיוחדת. עמדה זו, מטעינה את המצבר החשמלי, ומאפשרת לרכב להמשיך לנסוע. החברות הגדולות המשווקות רכבים חשמליים בארץ, פועלים בשיתוף עם חברות תחנות הדלק הארציות, להציב עמדות טעינה חשמליות בתחנות דלק בצמתים מרכזיים בארץ. כמו כן, אפשר לרכוש עמדת הטענה ביתית לרכב במחירים מצחיקים.

יותר זול לנסוע בתוך העיר ברכבים חשמליים:

אין ספק, שעיקר השימוש ברכב, הוא השימוש בתוך העיר. לכן, מומלץ לחסוך בהוצאות הדלק, על ידי רכישת או שכירת רכבים חשמליים. עלות הטענת הרכב, זולה בהרבה יותר מעלות מילוי דלק. מחירי הטעינה, מגיעים למחירים של שימוש בחשמל ביתי, ולמחירים מצחיקים לליטר טעינה של הסוללה. גם מחירי הסוללות החשמליות אינם גבוהים במיוחד, וניתן מדי פעם להחליף סוללה. לכן, ניתן לחסוך מאות שקלים בחודש על ידי נסיעה בתוך העיר עם רכב חשמלי.

הופכים את הכפר לירוק יותר:

החיסכון המשמעותי שיש בנסיעה עם רכב תפעולי, הוא לבני המושבים. במקום שיצטרכו לבזבז כל פעם עלות דלק על נסיעות קצרות, הם יכולים מעתה לשלם רק עלות הטענת הרכב. ישנו מגוון רחב של רכבי קלאב קאר, הנראים ממש כמו הטרקטורונים האמיתיים, ופועלים על חשמל בלבד.

דילוג לתוכן