טכנולוגיה נוחה יותר

קלנועית

מחפשים פתרון תחבורה פשוט וקל? חשבו על קלנועית! פתרון התחבורה הפשוט והקל בישראל, יותר בטוח מאופניים חשמליות, יותר זול מרכב ממונע.

טוב יותר מקטנוע

קלנועית ייחודית בכך שהיא מספקת פתרון תחבורה זול מאוד, הקלנועית עובדת על חשמל, למעשה עלות האחזקה שלה זולה מאוד, זולה יותר מאשר קטנוע.

אין ביטוח יקר – לרכב מסוג קטנוע יש עלויות גבוהות מאוד של ביטוח. מדוע? כיוון שקטנוע הוא כלי רכב הממונע בדלק, רכב שכזה מוגדר על פי החוק כרכב שמחייב ביטוח לפי החוק. ביטוח זה מגן על הנהג מפני נזק גופני שהוא עלול לגרום לעצמו בזמן נסיעה או שהוא עלול לגרום לזולת. לעומת זאת, קלנועיות פטורות מביטוח, ככל הנראה על פי המחוקק המעמד של רכב חשמלי מסוג קלנועית מוגדר ככלי רכב קל כמו אופניים ולכן אין צורך לבטח אותו כיוון שהסכנה שהוא מסכן את עצמו או את אחרים דומה לאופניים ונחשבת לשולית.

נסיעה על המדרכה – על אף שנסיעה על המדרכה איננה חוקית לכלי רכב מסוג קלנועיות, הרי שבפועל מבוגרים רבים נוסעים על המדרכה וחוששים מנסיעה על הכביש. קלנועית קטנה מאפשרת נסיעה נוחה בין חנויות ואף כניסה לחנויות יחד עם הקלנועית. בעי מוגבלויות יכולים להוציא אישור להסתובב עם הקלנועית בחופשיות בכל מקום. וזאת בניגוד לקטנוע, קטנוע שייסע על המדרכה ולו לרגע קצר יכול לקבל שלילה חמורה באופן מידי. כמו כן קטנוע בשום סיכוי אפשרי לא יורשה להיכנס לחנויות גם לא קטנוע של מוגבל בניידות.

אפשר לנסוע בשבת – ישנם מוגבלי ניידות מבוגרים שאינם יכולים ללכת מרחקים רבים. מבוגרים אלו אינם יכולים הרבה פעמים ללכת לבית הכנסת והם נאלצים להישאר בביתם. בדיוק בשביל הקשיים הללו, מכון צומת שהוא מכון מדע וטכנולוגיה אורתודוקסי עבד על פתרונות מיוחדים המאפשרים לאנשים בעלי מוגבלויות להשתמש בקלנועית בתור כלי רכב בשבת. כך הם הצליחו לסייע להם להמשיך לחיות אורח חיים נורמטיבי גם בשבת.

לקלנועית יתרונות רבים. אם אתם מתלבטים בין קלנועית לקטנוע, התקדמו לקלנועיות ותיהנו מטכנולוגיה נוחה יותר של כלי רכב, ממדים ובטיחות.

דילוג לתוכן