המחיר השווה להיות נייד – ובכלל האם יש מחיר כזה – כל התשובות

קלנועית

קלנועית – פתרון תחבורה חלופי לכל אחד!

קלנועית היא כלי רכב חשמלי קטן המיועד לנסיעה בשטחים מותאמים כמו שטח עירוני, שטח של מפעל או חברה, כפרי נופש, כפרי נוער ופנימיות ועוד. הקלנועית מיועדת לנסיעות קצרות במהירויות נמוכות ואינה מותאמת לנסיעה בכבישים מהירים. אנשים רבים מוצאים את הקלנועית כפתרון תחבורה אלטרנטיבי שכן היא חסכונית בעלויות שוטפות ומתאימה גם לבעלי מוגבלויות.

מה היא קלנועית?

קלנועית היא כלי רכב חשמלי קטן, בעל שניים עד ארבעה מושבים הממונע באמצעות טעינה חשמלית. הקלנועית מיוחדת לנסיעות קצרות פנים עירוניות או במתחם של שטח בנוי וסלול, מהירותה של הקלנועית מגיעה עד כ-50 קמ"ש. הקלנועית מעולה לנסיעות קצרות, אין צורך בדלק או בהוצאות נוספות, ניתן ליסוע על קלנועית גם ללא רישיון על רכב רגיל.

למי זה מתאים?

התניידות באמצעות קלנועית מתאימה לכל מי שמבלה את עיקר זמנו או את עיקר הסידורים שלו בסביבת מגוריו או בסביבה עירונית שאינה דורשת יציאה לכביש הראשי. בשל מהירותה והמבנה של קלנועית היא אינה מיועדת לנסיעה על כבישים מהירים ולכן היא מותאמת לנסיעה בתוך העיר – על המדרכה או בצידי הכביש.

המחירים נקבעים גם בהתאם לאיכות היצרן והמותג של הקלנועית, כדאי לבצע סקר שוק קצר לפני הרכישה

דגמים ועיצובים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים ועיצובים עדכניים ורעננים של קלנועיות. תוכלו לבדוק אצל החנויות הגדולות ואצל המשווקים המורשים בארץ שיוכלו להעניק לכם מבחר רחב של אפשרויות בחירה של קלנועיות בעיצובים חדשים ומדליקים. העיצובים כוללים גם עיצוב מבנה חיצוני, צבעים שונים, מפרט טכני בסיסי ותוספות, קלנועיות עם מספר מקומות ישיבה, ארגז ועוד פונקציות שימוש נוספות.

מחירים

מחירים של קלנועית נעים בין טווח מחירים רחב הנמדד עקב דגם וסוג הקלנועית, שנת ייצור, יד ראשונה או שניה,איכות המצב הטכני, מספר מושבים, גודל, פונקציות ותוספות שונות ועוד. המחירים נקבעים גם בהתאם לאיכות היצרן והמותג של הקלנועית, כדאי לבצע סקר שוק קצר לפני הרכישה.

קלנועית היא בין פתרונות התחבורה המעולים והאידאליים ביותר לכלל האוכלוסיה המעניקים למשתמשים בו נוחות, תחבורה עצמאית וחיסכון עצום בעלויות חודשיות.

דילוג לתוכן