המותגים המובילים – הכי נוח שיש!

רכב חשמלי – הכי נוח שיש!

ישנן לא מעט הזדמנויות ומקומות, שבהם צריכים למצוא פתרון לניידות גבוהה ונוחה, בשטחים מוגדרים אך גדולים. הניידות בין חלקים של שטח גדול כמו מפעל, מלון וכדומה דורשת אופציות יעילות אשר יקצרו את המרחק ואת משך הזמן הנדרש על מנת לעבור אותו. רכב חשמלי הוא הפתרון המושלמים למצבים אלו, והוא מעניק ניידות גבוהה ופתרון יעיל ואיכותי.

רכב חשמלי

כפי שאפשר להבין מתוך השם שלו, רכב חשמלי הוא רכב אשר מופעל באמצעות חשמל. לרכב חשמלי ישנו מצבר (סוללה), שאותו ניתן לטעון בקלות בשקע חשמלי, כאשר הסוללה נגמרת. מכיוון שמדובר ברכב קטן, שונה משמעותית מרכב רגיל שפועל באמצעות דלק, רכב חשמלי אינו מיועד לנסיעות רגילות בכביש. מהירות הנסיעה ברכב חשמלי מוגבלת באופן מכני, לרוב עד ל-40 קמ"ש, ומותר לנסוע בו בשטחים מוגדרים בלבד – בשטחי מחסנים, מפעלים, מלונות, שדות תעופה וכדומה, ובמקרים מסוימים גם בכבישים צדדיים – אך בשום אופן לא בכבישים רגילים ופעילים, גם לא בכבישים עירוניים. לרכב חשמלי ישנם יתרונות רבים, אשר הופכים אותו ליעיל במיוחד בשטחים סגורים. כך, למשל, מדובר ברכב קטן מאד (עד לשני נוסעים, בדרך כלל), אשר יכול לנסוע גם באזורים צפופים מאד. הנסיעה שלו חלקה במיוחד, והוא קל לתפעול, כך שנוח להתנייד בו גם בשטחים צרים, צפופים או מסובכים. במקביל לקלות הנסיעה, רכב חשמלי הוא גם כלי רכב חזק מאד, כך שניתן להשתמש בו על מנת לשאת משאות שונים.

שימוש ברכב חשמלי

השימוש ברכב חשמלי משתנה על פי סוג הרכב – ישנם לא מעט סוגים ודגמים של רכב חשמלי, כגון קלנועית, רכב תפעולי, קלאב קאר ועוד, השימושים בהם שונים, בהתאם. כך, למשל, אפשר למצוא רכב חשמלי תפעולי, שבו משתמשים על מנת להתנייד בשטחי עבודה שונים, כמו מפעלים, מחסנים, שדות חקלאיים וכן הלאה. דגמים מסוג זה של רכב חשמלי עשויים להיות קטנים או גדולים, בהתאם לצורך, ולאפשר נשיאה של משאות שונים בסוגים שונים של תאי מטען. רכב חשמלי מסוג קלנועית, לעומת זאת, מיועד להגדלת הניידות והעצמאות של נכים ושל מבוגרים, אשר מתקשים בהליכה רגילה.

דילוג לתוכן