איך לחסוך כסף בעת רכישת מכונית

רכישת רכב, הינה גבר יקר. מחירי הרכבים יקרים. רכב יד שנייה יעלה עשרות אלפי שקלים, ורכב יד ראשונה יעלה יותר. ישנה דרך לקנות רכב זול יותר, והיא קניית רכב חשמלי. יצרניות הרכב הגדולות, הבינו את הפוטנציאל הגלום ביצירת רכבים חשמליים, ומוכרים בארץ רכבים חשמליים במחירים הזולים יותר ממכוניות רגילות.

מהי מכונית חשמלית?

מכונית חשמלית, הינה רכב שהמנוע שלו מונע על ידי כוח חשמלי, ולא על ידי מנוע מבוסס דלק וסולר. המצבר, משמש כסוללה ענקית, המזרימה חשמל אל המנוע, ומאפשרת לו לפעול. הדגמים החדשים של מכוניות אלו, נראות ממש כמו רכבים רגילים לכל דבר. ישנו טווח מסויים של מרחק שאפשר לנסוע באמצעות רכב חשמלי בזמן פעולת הבטרייה. לאחר שהבטרייה מתרוקנת, יש צורך למלא את הבטרייה מחדש, על מנת שיהיה להמשיך לנסוע עם הרכב.

עלות תחזוקת רכב חשמלי זולה יותר:

אחת מהסיבות שיותר זול ומשתלם לנסוע באמצעות רכב חשמלי, היא שעלות התחזוקה של רכב חשמלי, זולה הרבה יותר מעלות התחזוקה של הרכבים הרגילים. ראשית כל, הרכבים החשמליים, נשחקים הרבה פחות מרכבים המונעים על ידי דלק. כך, שעלות התיקונים והתחזוקה הכללית נמוכה בהרבה יותר. הסיבה השנייה והעיקרית, היא העלות הנמוכה של הטענה בחשמל. מחירי ההטענה, נמדדים לפי תעריפי חברת החשמל, והם זולים בהרבה יותר ממחירי מילוי דלק.

משתלם לשכור רכב חשמלי:

אחת מהדרכים הנפוצות ביותר לצמצום מחירי רכישת הרכב ותחזוקת הרכב, היא שכירת רכב באמצעות ליסינג. כיום, ניתן לשכור רכב תפעולי חשמלי בכל חברות הליסינג. כך, מצמצמים בצורה משמעותית את ההוצאה על מילוי דלק.
אותה מכונית רק בחצי מחיר:
למכוניות החשמליות, יכול להיות מראה ממש בדיוק כמו של הרגילות. אולם, פער המחירים זול יותר. למשל: אופנוע חשמלי, זול בחצי מחיר מאופנוע לא חשמלי. גם רכבי קלאב קאר, קלנועית המופעלים על חשמל, זולים בהרבה ממחיר רכבים כאלו הפועלים על דלק. המראה של רכבי קלאב קאר, יהיה לפעמים זהה בדיוק לרכבים אחרים לא חשמליים. גם הטרקטורונים החשמליים, יהיו זהים לטרקטורונים רגילים, אך לא יפלטו עשן.

דילוג לתוכן