קלאב קאר מדגם AX-2+2

להגיע ממקום למקום גם כשכבר קשה

אובדן העצמאות הוא אחד הדברים הקשים ביותר שאיתם מתמודדים אנשים בשלבי הזקנה וההתבגרות. גם אנשים הסובלים ממגבלות פיזיות ונכויות מתקשים לקבל את שלב אובן העצמאות. יש פתרונות היכולים להקל על התמודדות זאת. קלנועית היא אחת מהן.

אחת הדרכים להרגיש עצמאות היא היכולת להגיע ממקום למקום ברשות עצמך. לא להיות תלוי במישהו אחר שיוכל להביא אותך או להביא לך דברים. אך מה קורה כאשר מגיעים לשלב שבו הנהיגה ברכב כבר איננה בטוחה כל כך ואפילו איננה אפשרית. אנשים מבוגרים אשר אינם יכולים כבר לנהוג או נכים אשר לא יכולים להשתמש בכלי רכב סטנדרטי מוצאים את עצמם מוגבלים אפילו יותר ממה שהם חשים. הצורך הזה להיות תלוי חסדיו ובלוחות הזמנים של האחר הוא לא פשוט כלל.

בחברת גרין אקסטרים לקחו בחשבון את שלב זה של החיים ובאים להציע פתרון. החברה מספקת מגוון רכבים מסוג קלנועית, המאפשרים לאנשים להתנייד ממקום למקום בטווח קרוב יחסית לבית בדרך עצמאית ובטוחה.

קלנועית היא למעשה רכב חשמלי המותאם לנוסע אחד או שניים. התפעול של רכב זה מאד פשוט ולכן אפשרי גם לאנשים המתקשים יותר. הוא איננו מגיע למהירויות גבוהות ולכן גם בטיחותי. הרכב הוא שקט ואינו מרעיש בזמן הנסיעה ואינו פולט גזים מזהמים, דבר אשר הופך אותו לכלי רכב ידידותי לסביבה.

יש לשים לב שלא מדובר ברכב המותאם לנסיעות ארוכות ומהירות. לא לשם כך הוא מיועד. נדרש להטעין אותו כל מספר קילומטרים. מטרתו היא עזרה בהתניידות אנשים ממקום למקום. אם אדם רוצה להגיע אל קופת החולים או לסופר מבלי להיות תלוי במונית או במישהו אחר. הקלנועית היא הדרך הטובה והבטוחה לסייע לו. כך הוא יכול לנסוע ולקובע בעצמו את הלו”ז של יומו.

אצלנו בגרין אקסטרים תוכלו למצוא מגוון סוגי קלנועיות שונות ולבחור את הדגם אשר יענה לצרכים שלכם עד כמה שניתן. נציגנו ישמחו לעזור בכל שאלה או התייעצות. הרשו לנו לעזור לכם לשדרג את איכות החיים שלכם ולהשאיר אתכם עצמאים ובריאים בנפשכם עד כמה שניתן.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן