מותג איכותי עם קידון מדגם ג'ימי

קלנועית – כי הדרך שלך לעצמאות לא נגמרת!


קלנועית הוא שם נרחב לסוג רכב בעל מספר מאפיינים: זהו רכב קטן, קומפקטי ונוח בותר. הקלנועית עובדת על אנרגיה חשמלית ובכך היא ידידותית לסביבה וחוסכת אנרגיה. קלנועית תכלול חיבור להטענה חשמלית לשימוש רציף ותעניק אפשרות לנסיעה במקומות סגורים כמו קאנטרי קלאב או בתי הארחה וגם במקומות פתוחים ובמקומות עם תנאי שטח נוחים פחות, כדוגמת קיבוצים, מושבים, וכו’. הקלנועית משמשת לרוב קשישים, אשר יכולת הניידות העצמאית שלהם פחתה עם השנים או בעלי מחלות כרוניות אשר קשה עליהם ההליכה ברגל אך עדיין מעוניינים להיות חלק מהחיים בקהילה בה הם גרים ולבצע סידורים שונים וביקור של חברים ומשפחה באופן עצמאי.

כל מה שאתה צריך לדעת על רכישה של קלנועית:

סוגים – קלנועית נתין למצוא במגוון גדלים, מספר מקומות ישיבה, מפרט טכני משתנה וכו’.
רכישה – קלנועית ניתן לרכוש במספר חברות שונות המתמחות בכך, אחת מהחברות המובילות בתחום היא חברת GREEN EXTREME אשר מהווה בית שלם למגוון סוגי רכבים מיוחדים במקצועיות ללא פשרות.
מדוע לקנות קלנועית דווקא בחברת GREEN EXTREME?

חברת GREEN EXTRENE עולה בתחומה ותעניק לכם את הקלנועית הטובה ביותר עבורכם בשל מספר סיבות:
1. השירות – בחברת גרין אקסטרים תקבלו את השירות הטוב ביותר, במהירות ואדיבות. החברה תדע לייעץ לכם לבחור את סוג הקלנועית המתאים לכם בדיוק מתוך מלאי הרכבים בכך תוודאו כי קיבלתם את המענה המדויק לצרכים שלכם!
2. המחיר – חברת גרין אקסטרים תעניק לכם קלנועית עבור מחיר הוגן ושווה ביותר בתחום זה של הרכבים התפעוליים.
3. האיכות – חברת גרין אקסטרים מעניקה לכם רכבים שונים וביניהם קלנועית, רכב תפעולי ועוד וכל זאת באיכות בלתי מתפשרת, של מקצועיות המובילה בעולם.
4. הגיוון – חברת גרין אקסטרים מהווה בית לשלל קלנועיות שונות ומגוונות, הדבר מבטיח כי לא צטרכו להתפשר ותקבלו את הקלנועית עם המפרט המדויק לכם בדיוק!
אז למה אתם מחכים – קלנועית מחברת GREEN EXTREME – זו הבחירה הטובה עבור העצמאות שלכם!

מצברסוללת ליטיום 48V55AH
מנועAC 48V3000W
רוחב1 מטר
אורך1.85
מהירות נסיעה12 קמ"ש
טווח50 ק"מ
אחריות12 חודשים
תוספותסל קדמי
ארגז אחורי
כיסוי חורף
כיסוי גלגל
גג ארוך
שמשה זכוכית
ווישר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!


    דילוג לתוכן