דגם 4 מושבים RY-EZ

האח הגדול בעל 4 המושבים של סדרת RY. מאפשר לכם לנוע עם עובדים, אורחים או משפחה בשטח. ל-EZ  הגדול הזה גגון בטיחותי, המגן מפני מזג אוויר ויכולת ניווט קלה ונעימה.

אל תופתעו מהכוח שהוא מספק בזינוק מהמקום או מהבלמים החזקים, כי בדיוק על איכות כזו מושתתת כל הסדרה. בדגם זה תמצאו ספסל אחורי רחב ונוח לעוד שני נוסעים, יחד עם מעקה בטיחות ומדרגה מעוצבת לטיפוס קל ובטיחותי. חסכו לעצמכם מאות שקלים בחודש בדלק ובטיפולים יקרים עם רכב מסדרת ה- RY.

אנחנו בגרין אקסטרים מתמחים בייבוא ושיווק רכבים תפעוליים ממגוון דגמים ויצרנים. אצלנו תוכלו למצוא את הדגמים הטובים ביותר מהסדרות החדשות של מיטב יצרני הרכבים התפעוליים. רכב מסדרת ה-RY מספק לכם פתרון ניידות מעולה לכל מטרה- עבודה או לשימוש אישי, בעל 4 מושבים ומותאם גם לנסיעה בשטח.

קלאב קאר – פתרון ניידות

רכב תפעולי מסוג RY-EZ הוא פתרון הניידות המושלם ביותר לכל מי שסובל מבעיית ניידות. אנשים המתקשים בהליכה, שאינם יכולים לנהוג ברכב רגיל או לשטחי עבודה ושימוש בסביבת המגורים יכולים למצוא את השימוש בכלי רכב תפעולי כאידאלי ונוח. שימוש בכלי רכב חשמלי אינו דורש רישיון או היתר ממשרד הרישוי, אלא השימוש בו מותאם ואופטימלי למי שאין ביכולותיו הפיזיות לנהוג ברכב רגיל. מהירות הנסיעה מגיעה עד כ-35 קמ”ש ומתאימה לנסיעות קצרות בשטח מוגבל – עירוני, כפרי או סביבת העבודה.

שימוש לכל מטרה

שימוש בכלי רכב מסוג קלאב קאר יכול להיות מיועד לכל מטרה שתבחרו. ישנם אנשים שירכשו את הרכב על מנת ליהנות משימוש בכלי רכב בעל אנרגיה ירוקה, ישנם כאלו שיעדיפו להוזיל עלויות על ידי שימוש בכלי רכב חשמלי ואילו אחרים ירכשו אותו משום שזה הוא פתרון ניידות אופטימלי עבורם. יש לדעת כי השימוש בכלי רכב תפעולי הוא רחב ומגוון ומתאים לכל מטרה כמו שימוש למטרות עבודה, סידורים או מטרות אישיות בסביבה בטיחותית לנסיעה.

התקשרו אלינו עוד היום ותוכלו גם אתם לחסוך עד מאות שקלים בחודש!

איכות יצרן

אנחנו בחברת גרין אקסטרים מתמחים בייבוא ושיווק כלי רכב תפעולי ממגוון סוגים, דגמים ויצרנים. הדגם RY-EZ בעל גגון מיוחד להגנה מפני תנאי מזג האוויר, בעל מהירות של עד כ-35 קמ”ש ו-4 מושבים: 2 קדמיים ועוד 2 מושבים אחוריים. הדגם בעל מעקה בטיחות ומדרגה מעוצבת לעליה בספסל האחורי הרחב והנוח. לדגם זה יכולת ניווט קלה, הוא בעל עוצמת זינוק ובלמים חזקים בהתאם לשאר הרכבים בסדרה.

חברה מקצועית

חברתנו שמה דגש חשוב על אספקת שירות אדיב ומקצועי. נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם בכל בקשה ולספק לכם מענה מהיר על כל שאלה. אנו מקפידים על עמידה בזמני אספקה ומסייעים לכם בפתרון בעיות בזמן אמת גם לאחר הרכישה. חברתנו דוגלת בשימוש באנרגיה ירוקה ובשמירה על איכות הסביבה באמצעות שימוש בכלי רכב תפעולי מסוגים שונים.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

משקל סוללה170 ק“ג
סוללה48V / 8V 150AH*6
גודל1.67 מטר
מהירות מקסימליתעד 35 קמ“ש
מטען48V / 25AH
מרווח גחון12.7 ס“מ
מרחק בלימה<4 מטר
משקל500 ק“ג
צמיג10.5-12*23
רדיוס סיבוב3.65 מטר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן