דגם מתקדם דרגון

החלטת לארוז את המשפחה לטיול בצפון. 3 ימים של שהייה בצימר מדהים, ארוחות טובות, על האש ובעיקר- גיבוש משפחתי! בין האטרקציות- טיולים רגליים, קצת קניות ונסיעה בשטח. הנסיעה צריכה להיות רגועה ונעימה, ומצד שני, אתה רוצה שהמשפחה תרגיש את האוויר הפתוח.
הפיתרון- רכב הקלאב קאר!
את רכבי הקלאב קאר ניתן לרכוש כיום באופן פרטי, לשימושים אישיים של נסיעות בתוך העיר או לחוף הים, נסיעות בשטח פתוח או סתם לביקור חברתי.
מרחבי הקלאב קאר השונים אתה מוזמן להתרשם באתרGREEN EXSTREME שלנו, להגיע ולבצע נסיעת מבחן על כל רכב שימצא כן בעינך.
רכבי הקלאב קאר נראים כרכבי שטח מוקטנים, המכילים בין 4 ל-6 מושבים, כך שמשפחה יכולה להנות ממנו. לרכב הקלאב קאר תוספות שונות כמו ארגז נסיעה, דלתות וחלונות במידה ושימושו הינו במזג האוויר הפתוח וקיים חשש לגשם, פנסים קדמיים ואחוריים וכן מגבים. כמו כן, ביכולתך להוסיף כל תוספת אשר תרצה, כפי העולה על דמיונך, כמו רדיו לרכב הקלאב קאר, מחזיק לטלפון הנייד, מושבים מעור או ארגז אחסון מיוחד.
מעבר לשימוש הפרטי, יכול רכב הקלאב קאר לבוא לידי שימוש לבעלי מפעלים גדולים לצורך ניוד העובדים והתוצרת ממקום למקום באופן מהיר ויעיל. כמו כן, אם אתה בעל חווה או שטח גידול של מספר דונמים, רכב הקלאב קאר יכול לסייע לך לעבור לעקוב על השטח מספר פעמים ביום ולוודא כי אכן הכל תקין, או במידה וקיימת תקלה, לעלות עליה במהרה.
את רכבי הקלאב קאר ניתן לראות לרוב במגרשי בגולף הגדולים, כאשר מטרתם הינה לסייע למשחקי הגולף להגיע למסלול המשחק שלהם. לרכבים אלו לרוב מוצמדת לרוב סלסלת מנשא לציוד הגולף.
כמו כן, ניתן לאתר אותם במרחבים גדולים, כמו מדשאות הכדור רגל או כדור סל, בתי מלון או שדות תעופה, כאשר מטרתן היא הסעת אנשים ממקום למקום, על מנת להעניק להם שירות טוב ויעיל, וכן לסייע לאלו המתקשים בהליכה מרובה.
רכבי הקלאב קאר נראים כרכב לכל דבר. אי לכך, ניתן להבחינם רבות במקומות כמו ישובים, קיבוצים או מושבים, על ידי מבוגרים לרוב, המגיעים לבצע הסידורים בבית הדואר, מגיעים לרכוש מספר פריטים במכולת הפינתית או מבלים בחברה באיזור חיצוני או בחדר האוכל.
תחזוקת רכבי הקלאב קאר זולה בהרבה מרכב רגיל, כאשר הרכב ייעל לך את החיים ויפנה לך זמן רב.
פנה אלינו עכשיו, לא תתחרט!!

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

סוללה60V \ 45Ah
הגודל1500×1100
המהירות מקסימליתעד 32 קמ“ש
המשקל260 ק“ג
המשקל משא500 ק“ג
הסוג בלימהידנית \ רגלית
השיטת בלימהבלמי תוף
הסוג בלמיםהידראולי
הבולם זעזועים3.50-12\3.75-2

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן