דגם בלעדי בעל 4 מושבים RY-EZ

קלאב קאר – בדיוק מה שאתם צריכים!

קלאב קאר הוא רכב חשמלי תפעולי, אשר משמש בעיקר במפעלים, במחסנים וכדומה, לצורך התניידות נוחה בשטח המפעל, נשיאת משאות ועבודות דומות נוספות. הקלאב קאר הוא רכב יעיל מאד לעבודות במפעילם. הוא אינו דורש רישיון, הוא קל תנועה ומאפשר נסיעה נוחה ובטוחה, ולכן במקומות רבים מאמצים אותו כרכב שימושי במיוחד. לכל מפעל, מחסן וכדומה, ישנם צרכים שונים מעט. לכן, קיימים מגוון סוגים של קלאב קאר, עם התאמות מיוחדות למגוון סוגים של צרכים כדי שכל מי שרוכש קלאב קאר יוכל ליהנות ממנו בצורה מיטבית, ולהפיק ממנו מקסימום תועלת.

קלאב קאר – סוגים

קלאב קאר מרובה נוסעים – בדרך כלל, קלאב קאר מיועד לנוסע אחד או שניים. אך ישנם מצבים שבהם יש צורך בנסיעה של מספר אנשים, וכמובן, לא רלוונטי להשתמש בקלאב קאר אחד שיצטרך לנסוע הלוך ושוב על מנת להסיע את כולם למקום היעד. לכן, ניתן למצוא רכבי קלאב קאר בעלי מספר מקומות ישיבה, אשר מיועדים ל-5 אנשים ואפילו ל-10 אנשים. כאשר רוכשים קלאב קאר מרובה נוסעים, ניתן להתאים את העיצוב הפנימי של הרכב לצרכים המיוחדים למקום.

קלאב קאר עם תא מטען – למרבית סוגי הקלאב קאר ישנו תא מטען, אך הגודל שלו משתנה מדגם לדגם. כאשר יש צורך בתא מטען לנשיאה של חפצים או סחורות, חשוב לבדוק מראש מהו הגודל הרצוי של תא מטען, שיתאים לעבודות במקום. קלאב קאר עם תא מטען גדול יהיה בעל דפנות גבוהות, או בעל דפנות נמוכות על מנת לשנע משאות גדולים. קלאב קאר עם תא מטען קטן יהיה כולו קטן יותר, ויאפשר נסיעה גם באזורים צפופים מאד. לכן חשוב מאד להתאים את סוג הקלאב קאר לצרכים הספציפיים של המפעל.

קלאב קאר מקורה – מפעלים ומחסנים רבים דורשים עבודה גם בשטח פתוח, ולאו דווקא בשטחים סגורים ומקורים. בעונת החורף, הדבר עלול להוות בעיה, ולהקשות על העבודה בחוץ. הפתרון של קלאב קאר מקורה מסייע לחלקים גדולים של העבודה, ומאפשר נשיאה של סחורות גם בחורף ובגשמים. קלאב קאר מקורה דואג לקירוי של תא המטען של הרכב. הקירוי נעשה באמצעות דפנות מלאות של הרכב, כרכב סגור לחלוטין, או באמצעות יריעות ברזנט אשר סוגרות את תא המטען ומונעות מן הסחורות להירטב בגשם. קלאב קאר מקורה חוסך את הצורך במשאיות או ברכבים גדולים סגורים, ומאפשר עבודה נוחה בכל ימות השנה.

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

המשקל סוללה170 ק“ג
הסוללה48V \ 8V 150AH*6
הגודל1.67 מטר
המהירות מקסימאליתעד 35 קמ“ש
המטען48V \ 25AH
המרווח גחון12.7 ס“מ
המרחק בלימה<4 מטר
המשקל500 ק“ג
המשקל ברוטו300 ק“ג
הצמיג10.5-12×23
הרדיוס סיבוב3.65 מטר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן