דגם איכותי בעל 2 מושבים RY-EZ

קלאב קאר: המתנה המושלמת לסבא ולנכדים

 אם אתם מחפשים מתנה למשפחה כולה, כדאי לקנות קלאב קאר

 מה אוהב סבא יותר מלבלות זמן עם הנכדים שלו? סביר שאפשר להגיד שאין משהו כייף יותר לסבא מאשר בילוי עם הנכדים. כמובן, הסבא רוצה לעשות דברים מעניינים, שישמחו את הילדים. ואילו הילדים, רוצים משהו שונה ומיוחד, משהו שעושים רק עם סבא וסבתא.

הרבה סבים כבר לא במיטבם, קשה להם ללכת ולנהוג ולכן קשה להם לצאת מהבית באופן עצמאי, וזה מקשה מאד על הבילוי המשותף והמיוחל של סבא, סבתא, ונכדים. קלאב קאר הוא הפתרון, ה-מתנה שתשמח את שני הדורות באותה מידה, בבטיחות, עם יתרונות משמעותיים, וכמובן, במחיר מעולה ושווה במיוחד.

מה הוא קלאב קאר?

קלאב קאר, שנקרא גם “גולפית” הוא רכב חשמלי שמטעינים עם מטען מיוחד. הקלאב קאר נוסע בטווחים קצרים ובינניים, במהירות עד 40 קמ”ש. לא נדרש נסיון אך כן נדרש כושר בריאותי ומנטלי מסויים. הקלאב קאר לא מיועד לנסיעות בכבישים הרגילים וטוב שכך – אפשר לנסוע בו בדשא, בין בניינים, בכבישי עפר, וכן בתוך קיבוצים וחוות. כך שכל עוד שהנהג (סבא או סבתא) בריא, וננמנעים מסניעה במקומות הלא נכונים, מדובר בבילוי בטיחותי ומיוחד, שאין ספק שהילדים ייהנו ממנו ויבקשו לחזור כל יום או יומיים לבית של סבא וסבתא כדי לנסוע שוב בקלאב קאר שלהם.

האם באמת יש מקום לכל הנכדים בתוך הקלאב קאר?

השאלה הזו לא נוסחה טוב. לכל סבא וסבתא יש מספר נכדים שונה. אך בהחלט יש רכבי קלאב קאר שפאשר להסיע בהם עד 6 (או אפילו 8) נוסעים בו זמנית. לא רק זה. אפשר לקנות קלאב קאר פשוט ואפשר לקנות קלאב קאר משוכלל. יש קלאב קאר עם מראות, דלתות, גג, חלונות, ואפילו מזגנים ומחשבים. כמו כן, אפשר לקנות קלאב קאר שיש לו ארגז, לחפצים או לציוד לדרך.

כמובן, לא לכל הדגמים יש את כל היתרונות והתופסות, לכן לפני שאתם ניגשים לקנות לסבא וסבתא את הקלאב קאר, כדאי לכם לשבת עם עצמכם ולחשוב, מה חייב להיות בקלאב קאר של סבא וסתבא? מה יעזור להם? מה לא כדאי שיהיה בתוך הקלאב קאר? מה המהירות שהם צריכים, ולאיזו מרחקים הם מתכוונים לנסוע? גשו עם התשובות לחנות הקלאב קאר.

 

לפרטים נוספים אנה צרו איתנו קשר

המשקל סוללה170 ק“ג
הסוללה48V \ 8V 150AH*6
הגודל1.67 מטר
המהירות מקסימאליתלא יותר מ-35 קמ“ש
המטען48V \ 25AH
המרווח גחון12.7 ס“מ
המרחק בלימה<4 מטר
המשקל500 ק“ג
הצמיג10.5-12×23
הרדיוס סיבוב3.65 מטר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    דילוג לתוכן